Skip to main content

Ik ben inmiddels een jaartje bij T-mobile thuis, en het internet bevalt mij goed.

Helaas bel ik nu al maandelijks naar de klantenservice aan het bellen om dit probleem op te lossen maar elke keer moet ik afwachten of word ik terug gebeld en verder gebeurt er dus niets.

 

Ik heb een tmobile account aangemaakt met mijn eigen email adres. zodra ik inlog en mijn thuis abbonement wil toevoegen krijg ik de melding dat er een bevestiging naar een email adres is verstuurd.

Probleem is; Dat is niet mijn email adres, dus ik kan het niet bevestigen.  Het word verstuurd naar een .com email terwijl mijn email eindigt op .nl. 

 

Dit is al een jaar gaande en het word maar niet opgelost.

Hoi @Karvan, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Volgens mij kan dit probleem vrij eenvoudig opgelost worden door het juiste e-mailadres te koppelen aan jouw account. Dit kunnen wij voor je doen, mits het juiste abonnement gekoppeld is. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan check ik meteen hoe ik je ga helpen.


Reageer