Skip to main content
Beantwoord

Overstapservice niet uitgevoerd?

Toon eerste reactie
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

30 reacties

Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 23 augustus 2022

Hi @Olgers,

Thanks voor je berichten! Ik vermoed dat je door het bovenstaande issue met het e-mailadres, geen welkomsmail hebt mogen ontvangen. In deze mail linken we door naar de omgeving waar je gemakkelijk de ViaPlay voucher kan activeren. Geen zorgen - ik heb direct de waarde van deze voucher vergoed, zodat dit bedrag toch bij jou terecht komt! Deze korting zal ook zodanig met de volgende factuur worden verrekend als de vergoeding die hierboven is vernoemd. 

Ik heb je daarbij ook direct een privébericht gestuurd met klantgegevens, zodat je precies op de hoogte bent. Nogmaals excuus voor het ongemak, en mocht je onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 26 augustus 2022

Dag Boris, omdat ik geen welkomstpagina heb ontvangen, heb ik ook geen ViaPlay voucher ontvangen.

Wil je dat nog regelen?

Dank en een fijn weekend.

Rob 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 26 augustus 2022

Welkomstmail bedoel ik.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 27 augustus 2022

Hoi @Olgers, Boris heeft de waarde van de voucher voor je vergoed. Dit bedrag wordt op een volgende factuur verrekend. We kunnen de voucher zelf niet uitsturen, die actieperiode is al een poos voorbij en hing samen met promotionele partners. 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 27 augustus 2022

Dank je, Jason.

Het is me duidelijk. 

Fijn weekend!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen