Hi @Olgers,
Thanks voor je berichten! Ik vermoed dat je door het bovenstaande issue met het e-mailadres, geen welkomsmail hebt mogen ontvangen. In deze mail linken we door naar de omgeving waar je gemakkelijk de ViaPlay voucher kan activeren. Geen zorgen - ik heb direct de waarde van deze voucher vergoed, zodat dit bedrag toch bij jou terecht komt! Deze korting zal ook zodanig met de volgende factuur worden verrekend als de vergoeding die hierboven is vernoemd.
Ik heb je daarbij ook direct een privébericht gestuurd met klantgegevens, zodat je precies op de hoogte bent. Nogmaals excuus voor het ongemak, en mocht je onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten.
Dag Boris, omdat ik geen welkomstpagina heb ontvangen, heb ik ook geen ViaPlay voucher ontvangen.
Wil je dat nog regelen?
Dank en een fijn weekend.
Rob
Hoi @Olgers, Boris heeft de waarde van de voucher voor je vergoed. Dit bedrag wordt op een volgende factuur verrekend. We kunnen de voucher zelf niet uitsturen, die actieperiode is al een poos voorbij en hing samen met promotionele partners.