Skip to main content

Beste,

 

Heb  nu 2x doorgegeven dat ik eventuele overstap uit wil stellen, er is een offerte gemaakt daarna is mij 3x toegezegd ( 1x verkoper aan deur, dezelfde dag nog door iemand van klantenservice en dag erna door iemand die mij hierover belde)dat ik nergens aan vast zit.

Ik wil jullie dan ook vragen mij met rust te laten.

Wanneer ik de overstap zou willen maken dan neem ik wel contact op met jullie.

Mvg Ilonka Vlasman

XXXX XMod edit: adresgegevens verwijderd.]
 

Hi @puck40, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en het lijkt erop dat er geen offerte is aangemaakt, maar dat er echt een bestelling is afgesloten. Dit is ook de reden waarom je communicatie van ons blijft ontvangen. Mijn excuses hiervoor! Zal ik deze bestelling gelijk voor je annuleren? Zodra je mij hier akkoord voor geeft, ga ik dit direct voor je regelen! 


Beste Nora, voor nu heel graag!

ik laat weten wanneer ik de overstap wel wil maken.

Dank je wel!

mvg Ilonka

 

 


Hoi @puck40, ik heb het direct in orde gemaakt! Je zult zo snel mogelijk een bevestiging per e-mail ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana


Reageer