Ik ben in September overgestapt naar een andere aanbieder en heb daar ook een bevestiging van T-Mobile van gehad. Nu ontving ik vandaag tot mijn verbazing toch weer een factuur terwijl alle diensten al zijn afgesloten. Hoe dit op te lossen?
Overgestapt, maar ontvang nog steeds een factuur
Goedemiddag
Dank voor je bericht. Er staan kosten op tot 18 oktober, toen is het abonnement blijkbaar definitief omgezet. Maar nu staan er gewoon weer volledige kosten in van 1 november tot en met 30 november terwijl het abonnement nu allang afgelopen is. Daarnaast vind ik van Oktober ook nog een volledige rekening van 1 tot en met 30 oktober. Dus het is sowieso een erg ondoorzichtig geheel geworden.
Beste
Prettige dag verder.
Hi
Hi
Hi Lisa, dank voor je bericht en de aangedragen oplossing. Dan wacht ik je latere bericht nog even af. Groeten Marien
Hi
Hi
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.