Skip to main content

Over odido modem return


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb mijn Odido-thuisinternetabonnement opgezegd. Ik heb geen e-mail ontvangen met daarin een verzoek tot retournering van het modem. Ik heb het modem via DHL cargo naar Odido gestuurd. Terwijl het pakket onderweg was, kreeg ik een bericht dat het teruggestuurd werd naar de afzender. Maar het pakket is nooit bij mij teruggekomen. Ik belde DHL Cargo en legde de situatie uit. DHL Cargo vertelde mij het volgende: Omdat Odido een overeenkomst met ons heeft, verschijnen pakketten die als geretourneerd worden ontvangen in het systeem alsof Odido ze heeft geretourneerd en de ontvanger verschijnt als Odido. Daarom kunnen wij u hierover geen informatie geven. Hij zei dat Odido contact met ons moest opnemen. Nu weet niemand meer waar mijn zending is. Ik ben bang dat ze mij binnenkort modemkosten gaan rekenen.
 
Uitgelichte reactie

31 mei 2025

@shndrkl Dankjewel voor het retourneren van de apparatuur! Ik kan mij voorstellen dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt. Ik kijk meteen met je mee. 

Ik zie inderdaad dat er geen e-mail met retourinstructies is uitgestuurd, maar dat er wel een track & trace link is aangemaakt. Het modem wordt dus wel terug verwacht. 

Nu kan jij er natuurlijk niks aan doen dat er iets niet goed is gegaan in het retourproces. Heb je de track & trace code nog? Zo ja, wil je deze dan toevoegen aan je community profiel onder het kopje 'Info voor moderator’?

Als je mij in dit topic laat weten wanneer je zover bent, kijk ik meteen met je mee! 

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22013 reacties
  • 30 mei 2025

Hallo ​@shndrkl 

Bij retour pakketten is Odido de afzender. Je zegt dat je geen mail hebt ontvangen, gaat het om een Huawei, Draytek of Zyxel-T50? Die hoef je niet retour te sturen.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4585 reacties
  • 31 mei 2025

@shndrkl Dankjewel voor het retourneren van de apparatuur! Ik kan mij voorstellen dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt. Ik kijk meteen met je mee. 

Ik zie inderdaad dat er geen e-mail met retourinstructies is uitgestuurd, maar dat er wel een track & trace link is aangemaakt. Het modem wordt dus wel terug verwacht. 

Nu kan jij er natuurlijk niks aan doen dat er iets niet goed is gegaan in het retourproces. Heb je de track & trace code nog? Zo ja, wil je deze dan toevoegen aan je community profiel onder het kopje 'Info voor moderator’?

Als je mij in dit topic laat weten wanneer je zover bent, kijk ik meteen met je mee! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 juni 2025

Hallo. Mijn track en trace code is JVGLOTC0104350443.  DHL 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 juni 2025

Ik weet niet meer of uw modem een ​​Zyxel T50 of T56 is.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 3 juni 2025

Hey ​@shndrkl, bedankt voor de T&T. 

Ik zie dat het pakketje netjes is opgestuurd maar blijft hangen in het sorteer proces. Ik heb het modem daarom handmatig voor je afgemeld. Als je in de toekomst hier nog een bericht over ontvangt, trek dan gerust aan de bel. Alhoewel ik daar niet vanuit ga. Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten, ik sta voor je klaar!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen