Ik heb mijn Odido-thuisinternetabonnement opgezegd. Ik heb geen e-mail ontvangen met daarin een verzoek tot retournering van het modem. Ik heb het modem via DHL cargo naar Odido gestuurd. Terwijl het pakket onderweg was, kreeg ik een bericht dat het teruggestuurd werd naar de afzender. Maar het pakket is nooit bij mij teruggekomen. Ik belde DHL Cargo en legde de situatie uit. DHL Cargo vertelde mij het volgende: Omdat Odido een overeenkomst met ons heeft, verschijnen pakketten die als geretourneerd worden ontvangen in het systeem alsof Odido ze heeft geretourneerd en de ontvanger verschijnt als Odido. Daarom kunnen wij u hierover geen informatie geven. Hij zei dat Odido contact met ons moest opnemen. Nu weet niemand meer waar mijn zending is. Ik ben bang dat ze mij binnenkort modemkosten gaan rekenen.
Over odido modem return
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.