Skip to main content

over mijn inkomende factuur


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
In mijn rekening die 3 dagen geleden werd verlaagd, is de vergoeding voor internet die ik 3 weken geleden heb aangevraagd maar nog steeds geen verbinding kan maken, opgenomen. 
Waarom betaal ik voor iets dat ik niet kan gebruiken (omdat je deze service niet hebt geleverd)?
  • ook hoe kan het tot 1 maand duren om wifi aan te sluiten ???
This topic has been closed for comments

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19577 reacties
  • 21 juli 2022

Hallo @kewell06 

Normaal begin je pas met betalen wanneer je een werkende verbinding hebt maar de modem/router is bij jou nog niet aangesloten? Of is alles wel aangesloten maar er is geen verbinding?

Heb je een glasvezel of DSL verbinding?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 juli 2022
Waqqas schreef:

Hallo @kewell06 

Normaal begin je pas met betalen wanneer je een werkende verbinding hebt maar de modem/router is bij jou nog niet aangesloten? Of is alles wel aangesloten maar er is geen verbinding?

Heb je een glasvezel of DSL verbinding?

Er is geen verbinding en geen modem, niemand kwam voor de installatie. Ze zeiden dat ze waarschijnlijk in week 28 zouden komen.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19577 reacties
  • 21 juli 2022

@kewell06 

Dan moet het glasvezel waarschijnlijk nog binnen gemonteerd worden? Zoals te lezen hoor je te betalen wanneer je een werkende verbinding hebt.

Weet je welke partij het glasvezel aan het aanleggen is in jouw buurt? Misschien kan je ook eens met hun bellen.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 juli 2022
Waqqas schreef:

@kewell06

Dan moet het glasvezel waarschijnlijk nog binnen gemonteerd worden? Zoals te lezen hoor je te betalen wanneer je een werkende verbinding hebt.

Weet je welke partij het glasvezel aan het aanleggen is in jouw buurt? Misschien kan je ook eens met hun bellen.

ja ik wacht tot glasvezel wordt aangesloten en ik weet niet wie het gaat aansluiten, waar kan ik dat te weten komen? ook hoe kan ik de fout in mijn factuur herstellen?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19577 reacties
  • 21 juli 2022

@kewell06 

Voor de facturering kan je het beste even wachten op de reactie van een moderator. In welke stad/wijk woon je? Op Google is vast wel informatie te vinden over wie daar bezig is met de glasvezel aanleg.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8102 reacties
  • 21 juli 2022

Heb je daadwerkelijk al een factuur ontvangen? Als de glasvezel nog moet worden aangelegd en het modem nog niet is verstuurd is het eigenlijk niet mogelijk dat de abonnementskosten al in rekening zijn gebracht. Ook zeg je dat je pas 3 weken geleden een abonnement hebt aangevraagd, dus ook daarmee is het niet logisch dat je al een factuur hebt ontvangen.

Het abonnement en de kosten starten pas zodra je een werkende internet verbinding hebt en is dus niet gebaseerd op een initiele wensdatum.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen