wie kan me helpen om outlook in te stellen de handlieiding van tmt is van 2010 en is nu 2021 krijg elke keer foutmelding (imap fout)
tmt gebeld maar bieden geen ondersteuning
wie kan me helpen om outlook in te stellen de handlieiding van tmt is van 2010 en is nu 2021 krijg elke keer foutmelding (imap fout)
tmt gebeld maar bieden geen ondersteuning
Hallo
Kom je verder met de instellingen in dit topic?
https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/t-mobilethuis-email-instellen-in-outlook-2019-324191
nee er staat aanmelden bij de binnenkomende server (IMAP)-server is mislukt
controleer het email adres en wachtwoord en probeer het opnieuw
en ik kan wel inloggen op webmail
en instellen op me mobiele telefoons ook niet zelfde probleem
Probleem is verholpen top bedankt!!!!
Hebben de instellingen in dat topic geholpen? Er moest ook nog een instelling gewijzigd worden als je de reacties even doorleest.
De screenshots daar komen niet overeen omdat ze van 2016 zijn maar de instellingen gelukkig wel
Heb goed doorgelezen en het werkt weer
Top drankje
Misschien moet t-mobile thuis ook alles aanpassen in hun handleidingen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.