Skip to main content

wie kan me helpen om outlook in te stellen de handlieiding van tmt is van 2010 en is nu 2021 krijg elke keer foutmelding (imap fout)

tmt gebeld maar bieden geen ondersteuning

Hallo @bartje1984 

Kom je verder met de instellingen in dit topic?

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/t-mobilethuis-email-instellen-in-outlook-2019-324191


@Waqqas 

nee er staat aanmelden bij de binnenkomende server (IMAP)-server is mislukt

controleer het email adres en wachtwoord  en probeer het opnieuw

en ik kan wel inloggen op webmail 

en instellen op me mobiele telefoons ook niet zelfde probleem


@Waqqas 

Probleem is verholpen top bedankt!!!!


@bartje1984 

Hebben de instellingen in dat topic geholpen? Er moest ook nog een instelling gewijzigd worden als je de reacties even doorleest.

De screenshots daar komen niet overeen omdat ze van 2016 zijn maar de instellingen gelukkig wel 🙂


@Waqqas 

 

Heb goed doorgelezen en het werkt weer

Top drankje

Misschien moet t-mobile thuis ook alles aanpassen in hun handleidingen 


Reageer