Skip to main content
Beantwoord

outlook(mircosoft office professional 2019)

  • 6 september 2021
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

wie kan me helpen om outlook in te stellen de handlieiding van tmt is van 2010 en is nu 2021 krijg elke keer foutmelding (imap fout)

tmt gebeld maar bieden geen ondersteuning

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @bartje1984 

Kom je verder met de instellingen in dit topic?

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/t-mobilethuis-email-instellen-in-outlook-2019-324191

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20460 reacties
  • Antwoord
  • 6 september 2021

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 33 reacties
  • 6 september 2021

@Waqqas 

nee er staat aanmelden bij de binnenkomende server (IMAP)-server is mislukt

controleer het email adres en wachtwoord  en probeer het opnieuw

en ik kan wel inloggen op webmail 

en instellen op me mobiele telefoons ook niet zelfde probleem


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 33 reacties
  • 6 september 2021

@Waqqas 

Probleem is verholpen top bedankt!!!!


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20460 reacties
  • 6 september 2021

@bartje1984 

Hebben de instellingen in dat topic geholpen? Er moest ook nog een instelling gewijzigd worden als je de reacties even doorleest.

De screenshots daar komen niet overeen omdat ze van 2016 zijn maar de instellingen gelukkig wel 🙂


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 33 reacties
  • 6 september 2021

@Waqqas 

 

Heb goed doorgelezen en het werkt weer

Top drankje

Misschien moet t-mobile thuis ook alles aanpassen in hun handleidingen 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen