Beantwoord

Oude apparatuur ingeleverd en toch boete

  • 15 March 2022
  • 6 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb gewoon netjes mijn oude modem (had alleen internet) ingeleverd en heb het bewijs van PostNL en krijg steeds een bericht dat het niet binnen is gekomen. Bij eigen controle, blijkt dat het wel degelijk is ingeleverd! Ik ben echt heel boos dat ik nu nog steeds mijn tijd hieraan moet verdoen. Wat is er nou aan de hand?! Graag controleren en mij niet meer lastig vallen! 

icon

Beste antwoord door Cristien 15 March 2022, 02:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @klantvantmobile  Dat is zeker niet leuk, maar gelukkig wel op te lossen,

 

Hopelijk heb je het afgifte bewijs van post.nl nog bewaard? 
Plak het dan even hier dan kunnen de moderators  zodra ze tijd hebben er gelijk mee aan de slag! 

Het komt vast wel goed! 
MVG. Cristien 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @klantvantmobile, top dat je aan de digitale bel trekt, het is natuurlijk niet fijn dat jij het allang verzonden hebt, maar dat wij het niet retour melden!

Ik heb jouw klantprofiel bekeken en heb de track&trace-code erbij gepakt en zie dat zowel PostNL, als de distributiepartner het retourpakketje nog niet afgemeld hebben. Zou je jouw verzendbewijs in dit topic met ons kunnen delen, alsjeblieft? Ik kan momenteel alleen zien adat er iets verstuurd is, maar niet wat de zending qua gewicht inhoudt of wat de track-geschiedenis is, sorry.

Zodra ik het verzendbewijs heb, kan ik het modem handmatig afmelden en word jij niet meer lastiggevallen met onterechte e-mails en waarschuwingen. Alvast bedankt voor je medewerking!

Reputatie 1

Hi @CrisTien en @Jason,

 

Ik ben blij met jullie geruststellende berichtjes! Ik hoop dat ik er eindelijk van af kan zijn. Eerst ging ik nog afwachten en dacht dat het elkaar heeft gekruist, maar dan weer! Ik voelde mij echt gefrustreerd.

 

Ja, en als ik kijk, dan zie ik dat het gewoon netjes bij die plek zit met postcode 1117 ZZ.

 

Hierbij het bewijs:

 

3SLFVZ861106782

15021

1117ZZ

 

Er staat bezorgd 17 februari. Dus ik hoop dat u begrip heeft voor mijn frustraties.

Reputatie 7
Badge +16

@klantvantmobile Heel graag gedaan, jij onwijs bedankt voor het snelle schakelen en aanleveren van het verzendbewijs! Het is nu in orde gemaakt en de Zyxel is afgemeld. Indien je toch nog ongewenste e-mails ontvangt van ons, kun je die linea recta in de prullenmand werpen - in dat geval hebben de mails en de afmelding elkaar gekruist en is het qua timing niet lekker gelopen. Geen zorgen: er wordt niets in rekening gebracht!

Reputatie 1

@klantvantmobile Heel graag gedaan, jij onwijs bedankt voor het snelle schakelen en aanleveren van het verzendbewijs! Het is nu in orde gemaakt en de Zyxel is afgemeld. Indien je toch nog ongewenste e-mails ontvangt van ons, kun je die linea recta in de prullenmand werpen - in dat geval hebben de mails en de afmelding elkaar gekruist en is het qua timing niet lekker gelopen. Geen zorgen: er wordt niets in rekening gebracht!

Nice, haha, jouw berichtje heeft mij werkelijk waar een glimlach op mijn gezicht bezorgd! Eerst had ik echt een hele nare nasmaak van T-Mobile, terwijl ik al JAREN klant was bij hen (mobiel etc.) en dan zoiets maken. Is gewoon frustrerend en heb wel wat beters te doen dan mijn tijd hieraan zitten te verdoen.

 

Hey dank Jason!

Reputatie 7
Badge +16

Dat is oprecht leuk om te horen, nu heb ik ook een big smile, dankjewel! 😁 

We zijn ervoor om elkaar te helpen en ik ben blij dat we vandaag in ieder geval jou met deze fout aan onze kant hebben geholpen. Als er ooit nog eens iets is, weet dan dat wij voor je klaarstaan en het samen graag in goede banen geleiden. Zo bouwen we het vertrouwen weer gestaag op.