Ik heb gewoon netjes mijn oude modem (had alleen internet) ingeleverd en heb het bewijs van PostNL en krijg steeds een bericht dat het niet binnen is gekomen. Bij eigen controle, blijkt dat het wel degelijk is ingeleverd! Ik ben echt heel boos dat ik nu nog steeds mijn tijd hieraan moet verdoen. Wat is er nou aan de hand?! Graag controleren en mij niet meer lastig vallen!
Hallo
Hopelijk heb je het afgifte bewijs van post.nl nog bewaard?
Plak het dan even hier dan kunnen de moderators zodra ze tijd hebben er gelijk mee aan de slag!
Het komt vast wel goed!
MVG. Cristien
Goedemiddag
Ik heb jouw klantprofiel bekeken en heb de track&trace-code erbij gepakt en zie dat zowel PostNL, als de distributiepartner het retourpakketje nog niet afgemeld hebben. Zou je jouw verzendbewijs in dit topic met ons kunnen delen, alsjeblieft? Ik kan momenteel alleen zien adat er iets verstuurd is, maar niet wat de zending qua gewicht inhoudt of wat de track-geschiedenis is, sorry.
Zodra ik het verzendbewijs heb, kan ik het modem handmatig afmelden en word jij niet meer lastiggevallen met onterechte e-mails en waarschuwingen. Alvast bedankt voor je medewerking!
Hi
Ik ben blij met jullie geruststellende berichtjes! Ik hoop dat ik er eindelijk van af kan zijn. Eerst ging ik nog afwachten en dacht dat het elkaar heeft gekruist, maar dan weer! Ik voelde mij echt gefrustreerd.
Ja, en als ik kijk, dan zie ik dat het gewoon netjes bij die plek zit met postcode 1117 ZZ.
Hierbij het bewijs:
3SLFVZ861106782
15021
1117ZZ
Er staat bezorgd 17 februari. Dus ik hoop dat u begrip heeft voor mijn frustraties.
Nice, haha, jouw berichtje heeft mij werkelijk waar een glimlach op mijn gezicht bezorgd! Eerst had ik echt een hele nare nasmaak van T-Mobile, terwijl ik al JAREN klant was bij hen (mobiel etc.) en dan zoiets maken. Is gewoon frustrerend en heb wel wat beters te doen dan mijn tijd hieraan zitten te verdoen.
Hey dank Jason!
Dat is oprecht leuk om te horen, nu heb ik ook een big smile, dankjewel!
We zijn ervoor om elkaar te helpen en ik ben blij dat we vandaag in ieder geval jou met deze fout aan onze kant hebben geholpen. Als er ooit nog eens iets is, weet dan dat wij voor je klaarstaan en het samen graag in goede banen geleiden. Zo bouwen we het vertrouwen weer gestaag op.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.