Hi @EdChA, het is goed dat je hier contact over opneemt. Dit is inderdaad een oud modem en ik heb deze gelijk voor je omgewisseld naar een Zyxel T-56. Zodra het modem verzonden is, ontvang je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Het oude modem hoef je vervolgens niet retour te sturen maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik weet zeker dat je veel verbetering gaat ervaren met het nieuwe modem!
Dank je wel Nora, voor je snelle reactie. We wachten de e-mail en het modem af.
Groet,
EdCha
Hallo @Nora van Odido , zou het mogelijk zijn om ook mijn oude Huawei HG659 om te ruilen voor een Zyxel T56 met wifi6/WPA3? En daarbij de vraag of ik op die nieuwe versie wel een externe HD kan aansluiten via USB-poort? Dank alvast!
Hi @appeltje-E, zeker ook voor jou is dit mogelijk! Ik heb het modem voor je besteld. Het T-56 modem is daarmee uitermate geschikt voor NAS-netwerken en het gebruik van andere externe opslag als harde schijven/SSD via de USB 3.0 poort. Meer informatie over het nieuwe modem vind je in dit topic: Zyxel T-56: hoe werkt het? | Odido community. Mocht je uiteraard nog vragen hebben, laat het gerust weten!