Skip to main content

Hoi, ik heb op 23 augustus mijn internet thuis opgezegd met een maand opzegtermijn. Ik zie nu dat deze opzegging nog steeds niet in behandeling is genomen terwijl ik over 1 week ga verhuizen. Ik zou ook nog bericht krijgen over producten terugsturen. 

Wat gaat hier mis

?

Hallo @Annechronism 

Kun je je community profiel bij instellingen aanvullen met je gegevens? Alle privé velden zijn alleen zichtbaar voor moderator. Zo kunnen ze dan direct meekijken met wat er fout gaat.


Done✅️


Hi @Annechronism, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag verder mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er geen telefoonnummer bekend was in het sytseem waardoor de order niet door heeft kunnen lopen. Ik heb deze toegevoegd en de order doorgezet. Het abonnement zal per 22-09 opgezegd worden. Veel succes bij je nieuwe provider!


Hoi, kan iemand me uitlegging hoe het komt dat ik nu toch een normale factuur voor de hele maand september heb ontvangen? 


Omdat je altijd per maand vooruit betaald.  Nadat je abonnement daadwerkelijk is beëindigd ontvang je een eindafrekening met een pro rato credit bedrag. 


Reageer