Goedemorgen,
Op 1-1-2024 is ons abonnement voor TV thuis + internet opgezegd. Wij hebben hier ook een bevestigingsmail van gehad. Nu zijn we meer dan een maand verder en blijft de status hangen op '’opzegging ontvangen'’.
Graag zou ik zien dat de opzegging in behandeling komt en wordt afgerond. Helaas kan ik telefonisch en via de chat niemand bereiken.
Hopelijk kan ik op deze manier geholpen worden!
Hoi
Dit komt helemaal goed, ik houd het voor je in de gaten en ik kom hier nog bij je op terug!
Hoi
Wat super fijn, bedankt voor je hulp!!
Ik zie nu inderdaad in mijn account dat hij nu in behandeling is. Top!
Heel graag gedaan
Hoi
Omdat de opzegging nu is ingegaan op 6-2 in plaats van de afgesproken 1-1 heb ik de abonnementskosten voor deze periode vergoed. Hierover ontvang je ook een automatische e-mail ter bevestiging dat ik de vergoeding voor je heb doorgevoerd. Omdat de factuur van februari al is opgesteld kan ik deze niet meer voor je wijzigen. Daarom zal je het bedrag in maart teruggestort krijgen op je rekening.
Laat het gerust weten als ik nog iets anders voor je kan betekenen. Mijn inziens is het zo mooi afgerond en ik wens je alvast een heel mooi weekend toe!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.