Ik heb 12 april een bevestiging ontvangen dat ik mijn TVthuis abonnenement per 26-5 wil laten beëindigen
nu krijg ik ineens een mailtje dat dit 26-6 wordt beëindigd. Wat gaat hier fout?
Ik heb 12 april een bevestiging ontvangen dat ik mijn TVthuis abonnenement per 26-5 wil laten beëindigen
nu krijg ik ineens een mailtje dat dit 26-6 wordt beëindigd. Wat gaat hier fout?
Hoi
Omdat je abonnement hierdoor doorloopt tot 26 juni ga ik de periode van 27 mei tot 26 juni voor je vergoeden. Dit kan pas achteraf en daarom zorg ik ervoor dat je in de week van 26 juni een email van mij ontvangt dat wij het bedrag voor je gaan vergoeden met een creditfactuur.
Mocht je nog vragen hierover hebben, stel ze gerust. Hoe dan ook zorg ik ervoor dat het helemaal voor je wordt rechtgezet, ik zorg ervoor dat je hiervoor geen cent extra hoeft te betalen!
Oke helemaal prima, ik vertrouw er zeker op dat het allemaal goed komt.
Zou je ook kunnen zien of er bij mij op mijn nieuwe lokatie inmiddels al een monteur is ingepland. Ik snap dat daar hetzelfde euvel geld. Omdat er meerdere nieuwe bewonders zijn. Zalde netwerkbeheerder liever 1x een monteur langs sturen. Echter woon ik er inmiddels en een huis zonder internet met drie kids is geen pretje.
Ja dit zie ik ook staan op de site van KPN. ik heb inmiddels maar een unlimited data simkaart besteld bij Tele2 met een maand opzegtermijn.
Nou ik weet niet wat de status is van mijn bestelling. Ik ga de hele handel annuleren. Nergens staat een datum wanneer er internet beschikbaar zal komen. Nergens wordt aangegeven dat er contact is met de netbeheerder. Ik heb een installatie pakket van Ziggo aangevraagd die kunnen nl wel direct leveren en zorgen voor internet en tv. Jammer dat T-Mobile zijn thuis klanten niet wat meer serieus neemt. En zorgt dat er internet en tv beschikbaar is. Zo raak je trouwe klanten kwijt. Ik heb in april al doorgegeven dat ik hier naartoe verhuis. Misschien toch wat meer druk richting KPNnetwerk.nl.
Dit veranderd ook iedere week. Dan is het begin mei, dan half mei dan, mei juni. En nu alweer juni juli. Je kunt dus nergens van opaan.
Hoi
Hopelijk kunnen we in een later stadium meer voor je betekenen, maar vooral wil ik je voor nu nog heel veel succes toewensen!
PS: Ik blijf de maand overlap voor je oude adres in de gaten houden, hiervoor ga ik nog een vergoeding voor je regelen!
Ja ik vind het ook jammer dat ik weg moet bij T-Mobile. Ik heb nooit echt problemen gehad met de aansluiting. Maar nu ik op een nieuw adres woon en de aansluiting gewoon niet goed geregeld is zoals dat wel bij Ziggo is vind ik erg vreemd. Zeker als jullie dan ook nog afhankelijk zijn van KPNnetwerk. Ook kpn heb ik natuurlijk benaderd. Maar echt duidelijkheid kunnen ze mij niet geven. Wat betreft mijn oude aansluiting vind ik het heel raar dat mijn abonnement gewoon doorgezet is met een maand extra. (Dit bedrag storneer ik gewoon) . Dat regeld kpn dan wel voor zijn klant Verder vind ik het erg jammer dat T-Mobile niet met een goed alternatief komt zoals tijdelijk 4G Voor thuis nu moets ik een extra unlimited abonnement afsluiten bij Tele2 om toch internet te krijgen. En heb ik nog een abonnement moeten upgraden naar unlimited. Daarnaast voor meer dan 30 extra data moeten kopen. Om te zorgen dat iede in huis data heeft. Internet is net als water en electra een must. Ik heb 14 dagen bedenk tijd bij Ziggo. Daarvan zijn er nog 12over. Dus mocht T-Mobile binnen deze tijd kunnen garanderen dat er 1gb internet beschikbaar is en het ook werkt. Hou ik me aanbevolen. Anders zeg ik tot volgende keer.
Dat ben ik helemaal met je eens
Helemaal goed dat je het bedrag storneert, dat is geen enkel probleem! Let er graag wel om dat dit een herinneringsmail zal veroorzaken. Hierover hoef je jezelf geen enkele zorgen te maken, zoals ik al aangaf zal ik alle kosten voor je verrekenen en ik los dit voor je op.
Ik wens je het beste toe bij Ziggo en hopelijk tot ooit!
Waarschijnlijk ben ik volgend jaar weer terug. Dan heeft T-Mobile ook vast weer een mooie aanbieding.
Voor een prachtige aanbieding bij je bij ons altijd aan het goede adres
Ik heb 12 april een bevestiging ontvangen dat ik mijn TVthuis abonnenement per 26-5 wil laten beëindigen
nu krijg ik ineens een mailtje dat dit 26-6 wordt beëindigd. Wat gaat hier fout?
Deze email heb ik niet ontvangen
Hoi
Hiermee is dit hoofdstuk binnenkort afgesloten en ik hoop dat je hiermee fijn het weekend mee kan beginnen!
Hoi
Hoi
Hiermee is dit hoofdstuk binnenkort afgesloten en ik hoop dat je hiermee fijn het weekend mee kan beginnen!
Hoi Cal,
Maar ik blijf nu wel mails krijgen dat ik voor een periode moet betalen terwijl ik allang mijn abonnement had opgezegt. ik ga natuurlijk niet betalen omdat jullie mijn abonnement met een maand verlengt hebben. om onduidelijke reden. (omdat KPN de lijn open wou houden) . Als of ik daar iets mee te maken heb, Mij sluiten ze niet aan. wo 12 apr 16:49 heb ik een bevestiging ontvangen van mijn opzegging per 26-05-2023
Daarnaast kan ik de hele factuur niet zien TMT1032280527
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.