Opzegging blijft in behandeling waardoor ik de rest van het abonnement ook niet kan opzeggen.
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hi @nielsvw90, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je Fox sports Compleet hebt opgezegd. Hier zit een maand opzegtermijn aan vast. Je hebt het product op 12-11 opgezegd en dit zal worden doorgevoerd op 12-12. Dan kun je weer aanpassingen doen op je abonnement!
Hi @nielsvw90, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je Fox sports Compleet hebt opgezegd. Hier zit een maand opzegtermijn aan vast. Je hebt het product op 12-11 opgezegd en dit zal worden doorgevoerd op 12-12. Dan kun je weer aanpassingen doen op je abonnement!
@Tommie van Odido Bedankt voor je bericht, eigenlijk niet zo netjes aangezien ik dan verplicht ben om 2 maanden te overbruggen om een volledig tv pakket op te zeggen. Mij maakt hij niet uit dat jullie een maand opzegtermijn hebben, dat is begrijpelijk maar dat het op deze manier 2 maanden moet duren is zeer klantonvriendelijk.
Eerder gaf een collega van de klantenservice aan dat het een kweste van dagen was dat de ESPN compleet opzegging verwerkt zou zijn.
Hi @nielsvw90, dat klopt inderdaad niet. Ik heb het meteen voor je goed gezet!
Opzegging blijft in behandeling waardoor ik de rest van het abonnement ook niet kan opzeggen.
Bladzijde 1 / 1
Hi @nielsvw90, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je Fox sports Compleet hebt opgezegd. Hier zit een maand opzegtermijn aan vast. Je hebt het product op 12-11 opgezegd en dit zal worden doorgevoerd op 12-12. Dan kun je weer aanpassingen doen op je abonnement!
@Tommie van Odido Bedankt voor je bericht, eigenlijk niet zo netjes aangezien ik dan verplicht ben om 2 maanden te overbruggen om een volledig tv pakket op te zeggen. Mij maakt hij niet uit dat jullie een maand opzegtermijn hebben, dat is begrijpelijk maar dat het op deze manier 2 maanden moet duren is zeer klantonvriendelijk.
Eerder gaf een collega van de klantenservice aan dat het een kweste van dagen was dat de ESPN compleet opzegging verwerkt zou zijn.
Nu moet ik een maand erop wachten.
Hey @nielsvw90, dat begrijp ik helemaal. Ik kan het TV abonnement wel voor je opzeggen. Zal ik dat direct voor je in gang zetten?
Hi Tommie,
Ja van mij mag je dat direct in gang zetten, het is niet dat ik niet tevreden ben over het tv kijken maar we kijken gewoon echt te weinig.
Bedankt voor je snelle reactie @nielsvw90. Ik heb het opgezegd!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.