Opzegging abonnement

  • 18 December 2023
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Op 13 december heb ik mijn pakket via DHL verstuurd. Er staat nog steeds dat ik mijn modem en het tv-doosje moet terugsturen.

Track&Trace (DHL): JVGLOTC0045799156

 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hoi @sbrezina, welkom op onze Communnity!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Bedankt voor het meesturen van je verzendbewijs, ik zie dat de pakketjes nog onderweg zijn en ga er vanuit dat ze netjes afgemeld worden in ons systeem. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Mag ik je vragen contact op te nemen zodra het pakket afgeleverd is? Dan kan ik kijken of alles goed afgemeld staat in ons systeem. Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @sbrezina, welkom op onze Communnity!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Bedankt voor het meesturen van je verzendbewijs, ik zie dat de pakketjes nog onderweg zijn en ga er vanuit dat ze netjes afgemeld worden in ons systeem. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Mag ik je vragen contact op te nemen zodra het pakket afgeleverd is? Dan kan ik kijken of alles goed afgemeld staat in ons systeem. Alvast bedankt. 

Reageer