Skip to main content

Hallo,

ik heb eergisteren een abonnement afgesloten voor internet en tv bij Odido. Ik ga dus overstappen van Ziggo naar Odido. Daarna zag ik dat mijn mobiel abonnement van Vodafone ook afliep, dus ben ik naar de winkel gegaan om mijn mobiel abonnement ook over te zetten naar Odido. Kort daarna kreeg ik bericht dat de overstap was goedgekeurd door Vodafone. Vanochtend kreeg ik een mail om gegevens in te vullen om de overstap compleet te maken. Ik heb hier per ongeluk de gegevens van Vodafone ingevuld en daardoor is mijn overstap aanvraag door Ziggo afgekeurd. Mijn vraag is of deze mail opnieuw gestuurd zou kunnen worden zodat ik de correcte gegevens van Ziggo in kan vullen.

Met vriendelijke groeten, 

Kevin

Hallo @kevinho160 

Stap je over op glasvezel? Wat ook kan is zeg Ziggo zelf op met een maand opzegtermijn en bij het inplannen van een afspraak met Guidion kies een datum rond de datum dat je Ziggo abonnement wordt beëindigd.


Hoi @Waqqas

ik stap inderdaad over op glasvezel. Hier komt Guidion op 8 augustus voor langs. Jouw advies is om het opzeggen van Ziggo dan op deze datum af te stemmen? 


@kevinho160 

Als dat kan en anders laat je Ziggo wat later beëindigen in case er iets mis gaat bij Odido waardoor je niet direct op 8 augustus werkend internet hebt.


Bedankt voor de tip @Waqqas! Ga ik doen.


Reageer