Skip to main content

Goede avond,

Vorige week klik en klaar besteld echter vorig weekend pas gezien dat ik nog 7 maanden aan ziggo vast zit. Maandag gebeld met ruud van de klantenservice en hij gaf aan dat het geannuleerd werd en niets verstuurd zou worden. In het systeem opgezegd en binnen 24 uur zou ik een bevestigings email krijgen. Helaas niet gelukt. Woensdag morgen email dat het pakket met mijn bestelling verzonden is. Nogmaals gebeld en mij werd verzekerd dat het opgezegd was en dat de email met retourinstucties er zo aan kwam. Helaas weer niets. Vandaag kwam het pakketje met het modem dus binnen maar nog steeds geen bevestigingsmail dat het beeindigd is. Zou een van jullie mij kunnen helpen aub? 

Alvast bedankt!

Sorry voor de dubbele post  :-(

Net nog maar eens gebeld met de klantenservice. Niet lang hoeven te wachten maar... de medewerker zegt dat niks was opgezegd. Dus dat ging hij nu doen. Zou vandaag de bevestigings email krijgen. Vraag me af wat ze maandag en woensdag dan gedaan hebben in het systeem 🤷‍♂️. We wachten af. 

Hi @Coxy, ik heb jouw vraag al beantwoord in het volgende topic. Ik zal daarom dit topic sluiten.