Skip to main content

Dag klantenservice van Odido,

Na velen malen meer dan 30 (!) minuten aan de lijn te hebben moeten wachten probeer ik dit als laatste optie; ik verhuis per 2 Dec aanstaande en wil graag per ommegaand mijn Internet+TV abonnement opzeggen.

Tevens kan er op mijn nieuwe adres niet geleverd worden waardoor jullie online formulier niet werkt (erg klant onvriendelijk) en ik veroordeeld ben tot lang aan de telefoon hangen voor niets - want - ik ben uiteindelijk nooit geholpen.

Dus heel eerlijk; Odido “wij zijn er voor je”, valt nogal tegen als je iets wilt opzeggen. Jammer, gemiste kans tot loyaliteit. 

Graag word ik via deze weg alsnog geholpen, wat ik in andere topics ook zie gebeuren.

Dank

PS. Momenteel tevens tevreden klant Klik&Klaar maar maak me nu al zorgen over de potentiële opzegging.

Hey ​@Tiwa, welkom op onze Community!

Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met Klik&Klaar en dat je gaat verhuizen. Dat kan ik voor je regelen, als jij een van de volgende bewijzen kunt doorsturen zet ik het voor je in gang:

• een einde verhuurcontract van de verhuurder
  • een verkoopcontract van een koophuis
  • een verhuur- of koopovereenkomst van het nieuwe adres
  • een bewijs van inschrijving van de gemeente (GBA)

Let op, zorg dat je je persoonlijke gegevens doorstreept.

Zie DM! Thx

Dankje ​@Tiwa, ik heb het abonnement per direct (04-12) voor je opgezegd. Je ontvangt hier spoedig een bevestiging van! 

Fijn, dank! 

Ben alsnog benieuwd of de telefonische support verbeterd gaat worden. Zeker voor andere lezers.

Reageer