Skip to main content

Hoi, 

Ik probeer nu al een week mijn (thuis)internetabonnement op te zeggen, maar dat lijkt niet mogelijk te zijn. Ondanks dat de wet voorschrijft dat het online moet kunnen (zelfde als bestelling), moet het per telefoon bij jullie. Nu al 5 dagen geprobeerd, maar elke keer na 30 minuten in de wacht moeten concluderen dat het niet gaat lukken. Kunnen jullie mijn abonnement per 01-01-2025 opzeggen? 

Vertel aub niet dat ik hierover moet bellen, dit is namelijk niet mogelijk gebleken. Zo wel, dan geloof ik dat ik ook meteen mijn andere abonnement opzeg, want dit is geen doen..

Welkom op onze community! ​@sdlk 

Sorry dat je ons niet te pakken kreeg. Ik vind het niet leuk om je te zien gaan, maar ik help je natuurlijk graag verder om de opzegging in orde te maken. 

Ik heb dit meteen voor je gedaan. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om eventuele apparatuur terug te sturen. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta paraat! 


Reageer