Skip to main content

Ik wil graag kostenloos mijn glasvezel internet + TV abonnement opzeggen ivm aanstaande verhuizing, rekening houdende met 1 maand opzegtermijn. Op het nieuwe adres is alleen vdsl beschikbaar,  download 100 Mbps (200Mbps via KPN). Nu heb ik xgspon 2 Gbps. Vdsl is geen vergelijkbaar alternatief voor mij. Kan ik mijn abonnement kostenloos opzeggen, zonder boete resterende maanden ?,  en wat hebben jullie (Odido) daarvoor nodig (nieuw huurcontract woning?)

Mvrgr,

Ed

Hallo @eddygoforit 

Omdat Odido beschikbaar is op het nieuwe adres en je bent nog niet contractvrij, zal opzeggen niet kosteloos zijn volgens mij..

Volgens mij moet opzeggen toch boetevrij mogelijk zijn, Odido kan het huidige glasvezelabonnement , met snelheid immers niet leveren/voortzetten op mijn nieuw adres. vdsl is niet vergelijkbaar met xgspon. Ik hoef volgens mij ook geen nieuw jaarcontract (vdsl) aan te gaan op het nieuwe adres.

@eddygoforit 

Ik lees hier wel wat over het controleren of het gewenste pakket beschikbaar is op je adres, wacht de reactie van een moderator even af.

@Waqqas 

Dankje voor de info, ik wacht inderdaad de reactie van een moderator af.

Reageer