Skip to main content

Beste,

Ik wil graag mijn internet abonnement van Odido opzeggen. Via de chatbot word ik doorvewezen naar de klantenservice via de telefoon. Ik heb nu al op 6 verschillende momenten geprobeerd te bellen, steeds wordt de verbinding vanuit Odido (zonder bericht) verbroken na het keuze menu.

Ik vind het onacceptabel dat ik mijn abonnement niet normaal kan opzeggen. Fijn als dit wordt opgelost.

 

Met Vriendelijk groet,

Joris Maas

 

 

 

Welkom op onze community! @maasjoris 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Oprecht sorry dat je ons telefonisch niet te pakken kreeg, dit is niet de bedoeling. Ik help je uiteraard graag verder om de opzegging te regelen!

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen voor je aan de slag!


Fijn dat jullie het zo kunnen oppakken!

Cijfers van IBAN aan het profiel toegevoegd. Gaat om abonnement op postcode 3582. Graag opzeggen per 1 december 2024.

 

Dankjewel alvast!


@maasjoris Heel erg bedankt voor het invullen van de gegevens. 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken, alleen zie ik dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er bij ons bekend is. Wil je dit nog eens nagaan? Alvast bedankt voor de genomen moeite, ik sta klaar om je verder te helpen als je over bent! 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!


Datum staat nu goed!


Dank @maasjoris, alle gegevens komen overeen met elkaar. Je valt buiten je contract dus ik kan hem voor je opzeggen. Mag ik nog een reden ontvangen voor de opzeggen? Dit is puur voor de administratie! Daarnaast ontvang ik nog een bevestiging dat het contract per 01-12-2024 wordt stopgezet. 


Reageer