Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben sinds eind december overgestapt voor internet en tv naar KPN via hun overstapservice, echter hebben jullie het nog steeds niet verwerkt, en krijg ik constant facturen binnen van iets wat ik niet meer gebruik. Dus graag de onterechte facturen schrappen. 

Hoi @Broekerd, goed dat je aan de bel trekt, ik wil er graag voor zorgen dat je de overstap met een gerust hard kan afsluiten! Ik zie dat KPN een overstapverzoek bij ons heeft ingediend. Als aanvragende partij is KPN de enige die zeggenschap heeft over het overstapdossier en het overstapverzoek tot uitvoering kan brengen. Het beste kan ik je daarom vragen om KPN het overstapdossier af te laten ronden. Als dit al als afgerond staat in hun systeem, dan kan je hen het beste verzoeken om KPN dit bewijs naar ons door te laten sturen. Mocht blijken dat het aan KPN ligt dan zullen zij de dubbele kosten vergoeden en mocht blijken dat het aan ons ligt dan zullen wij uiteraard je dubbele kosten vergoeden. 

Omdat het overstapdossier nog actief is kan ik je in ieder geval vertellen dat jou niks te verwijten valt, dit zal puur aan KPN of aan ons liggen om te vergoeden.

Via deze manier kunnen KPN en wij snel meer voor je betekenen, ik hoop dat KPN snel contact met ons hierover op kan nemen!


Reageer