Skip to main content

[Opgelost] Problemen vaste verbinding Eindhoven


Toon eerste reactie

  • heeft eerste post geplaatst
  • 16 mei 2023

Intussen weer internet in Lakerlopen.


Blex
  • is een Master Poster
  • 16 mei 2023

Hij doet het weer! 😊 5643


  • is Prince of Content
  • 16 mei 2023

5643 Eindhoven weer verbinding

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 16 mei 2023

[20.30 OPGELOST] Ook hier op 5643EM geen internet (glasvezel)


  • Doet lekker mee
  • 16 mei 2023

5644 np weer verbinding.

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 16 mei 2023

5641pn Eindhoven ook al lange tijd geen enkele verbinding 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 16 mei 2023

Niet alleen met thuis mobiele internet is ook heel traag 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 16 mei 2023

Ours is back on - burghplan.


  • is een Top Poster
  • 16 mei 2023

5643 Eindhoven, Geen glasvezel internet sinds 15:00 vandag


  • heeft eerste post geplaatst
  • 16 mei 2023

Verbinding is hier weer hersteld. 5611VW


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Bedankt voor jullie meldingen. Het lijkt erop dat een groot deel van de verbindingen weer rustig aan online komt. Voor de overige aansluitingen zijn we nog druk bezig.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 16 mei 2023

Hier is het weer in orde thanks T-Mobile voor het snelle oppakken 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 16 mei 2023

I tell a lie - the light is now green, my phone is connected, nothing else will work.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

We zien steeds meer aansluitingen weer groen licht geven. Langzamerhand komt iedereen online. Mocht je nog problemen hebben, probeer het modem en de Media Converter twintig seconden stroomloos te houden. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

UPDATE: het bleek te gaan om een stroomstoring bij leverancier Enexis. Enexis is nu alles aan het herstellen waardoor iedereen online komt. Bedankt voor jullie geduld!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 16 mei 2023

5644 nog steeds geen internet 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@tulimbra De lijnmeting laat geen afwijkende zaken zien, ik denk dat jouw aansluiting zo nog online komt zodra de converter het nodige, digitale zetje in de rug gekregen heeft. Heb je modem en converter al opnieuw opgestart en stroomloos gehouden?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 16 mei 2023

Geen wifi...geen tv....geen internet.…

Oranje lampje blijft branden...van alles geprobeerd en herhaald....niks !  😞

Tmobile...wat te doen ???


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hmm het kan zijn dat de converter een te lage demping heeft waardoor de boel niet online wil komen. Ik maak een monteursticket aan want vermoed dat de Rx (ontvanger) niet goed uitslaat en hierdoor kun je geen verbinding maken. Sorry voor het ongemak! Je ontvangt zo een afspraaktool per sms en e-mail. Daarmee kun je een afspraak inplannen zodat het thuis hersteld wordt.


  • is een Top Poster
  • 16 mei 2023

Tot op heden geen verbinding, ook al geven jullie aan dat het opgelost is. Van alles geprobeerd, modem aan/uit en stekkers maar niks.

 

Dit beloofd niks goeds T mobile?


  • is een Top Poster
  • 16 mei 2023

Nog steeds geen internet 5643. Nog rood LOS lampje on mediaconverter ook na opnieuw opstarten


  • 16 mei 2023

🛠+🔧+⛏+💪=✅ 

 


  • is een Top Poster
  • 17 mei 2023

internet is vanmorgen nog steeds niet terug. nog steeds rood lampje mediaconverter. Help alstublieft! Ik heb vele malen opnieuw opgestart.  Het werkt niet


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4

Hoi @tulimbra, ik was erg blij verrast om te zien dat je inmiddels weer helemaal online en bereikbaar bent, en dat zonder tussenkomst van een monteur! Zou je de magische truc die je hebt uitgevoerd in dit topic kunnen delen? Hopelijk hebben @Kadirr en @Chloesiva vervolgens ook weer een werkende verbinding met jouw tips!

 

Hi @Kadirr, goed dat je meldt dat het probleem nog aanhoudt! Zou je het volgende kunnen proberen:

  1. Haal zowel de witte Huawei Media Converter als het modem van het stroom.
  2. Sluit na 30 seconden eerst de witte Huawei Media Converter weer aan.
  3. Na nogmaals 30 seconden kan je ook weer het modem aansluiten.

Mocht dit niet werken, zou je dan een foto kunnen delen van de aansluiting? Hoe vaak per seconde knippert het LOS en PON lampje op de witte Huawei Media Converter? Met deze informatie kan ik snel de juiste vervolgstappen voor je nemen zodat dit zo snel mogelijk opgelost voor je wordt!

 

Hoi @Chloesiva, omdat je aangeeft dat je de Media Converter al van het stroom hebt gehaald verwacht ik dat het bovenstaande stappenplan minder voor je zal doen. Echter, omdat @tulimbra zonder tussenkomst van een monteur weer een werkende verbinding heeft heb ik er goede hoop in dat je snel zelf je verbinding aan de praat kan krijgen. Deel daarom ook gerust een foto van je set-up! In ieder geval zal ik een monteur jouw kant op sturen, je ontvangt snel contact van Guidion voor een afspraak. Ik ga hier voor je achteraan!


  • is een Top Poster
  • 17 mei 2023
Cal schreef:

Hoi @tulimbra, ik was erg blij verrast om te zien dat je inmiddels weer helemaal online en bereikbaar bent, en dat zonder tussenkomst van een monteur! Zou je de magische truc die je hebt uitgevoerd in dit topic kunnen delen? Hopelijk hebben @Kadirr en @Chloesiva vervolgens ook weer een werkende verbinding met jouw tips!

 

Hi @Kadirr, goed dat je meldt dat het probleem nog aanhoudt! Zou je het volgende kunnen proberen:

  1. Haal zowel de witte Huawei Media Converter als het modem van het stroom.
  2. Sluit na 30 seconden eerst de witte Huawei Media Converter weer aan.
  3. Na nogmaals 30 seconden kan je ook weer het modem aansluiten.

Mocht dit niet werken, zou je dan een foto kunnen delen van de aansluiting? Hoe vaak per seconde knippert het LOS en PON lampje op de witte Huawei Media Converter? Met deze informatie kan ik snel de juiste vervolgstappen voor je nemen zodat dit zo snel mogelijk opgelost voor je wordt!

Hoi alle stappen gevolgd maar weer een rood lampje op de wereldbol

Cal schreef:

 

Hoi @Chloesiva, omdat je aangeeft dat je de Media Converter al van het stroom hebt gehaald verwacht ik dat het bovenstaande stappenplan minder voor je zal doen. Echter, omdat @tulimbra zonder tussenkomst van een monteur weer een werkende verbinding heeft heb ik er goede hoop in dat je snel zelf je verbinding aan de praat kan krijgen. Deel daarom ook gerust een foto van je set-up! In ieder geval zal ik een monteur jouw kant op sturen, je ontvangt snel contact van Guidion voor een afspraak. Ik ga hier voor je achteraan!

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen