Hier in Bennebroek ligt zojuist het Internet er voor de tweede keer uit! Kennelijk is de oorzaak nog niet gevonden! Ik ga ervan uit dat Odido zijn klanten informeert over de voortgang!
Mensen begrijp even dat de monteurs hier zelf geen controle in hebben. Een storing kan uit van alles ontstaan en is niemands schuld. Het is vervelend, ben ik met iedereen eens. Zit zelf ook thuis met een vrije dag zonder internet, maar ze doen er alles aan dit te fixen. Boos worden of kritiek leveren heeft geen zin en vind ik persoonlijk onnodig.
We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland.
UPDATE 10:09: we zien veel aansluitingen online komen. Werkt het bij jou nog niet? Probeer het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Nog niet iedereen is online, maar we doen er alles aan om het snel in goede banen te geleiden.
Zeer zeer ongelukkig dit! Situatie met hoge afhankelijkheid vanwege 2 VPN en VoIP afhankelijke thuiswerkplekken. Gisteravond over gegaan van Ziggo naar Odido, Internet leek ok maar gelijk wel al problemen met TV kijken via de app op Android TV (ook ondanks laatste versies van software en firmware) en sinds vannacht deze ellende! Met klotsende oksels Ziggo weer moeten optuigen en veel gedoe en frustratie natuurlijk. Ik zou graag snel willen weten of het probleem gevonden en opgelost is, en de Root Cause Analysis willen horen. De melding “we zien mensen weer online komen” zegt me helemaal niets!
Hier in Enter (OV) ook voor de 2e keer geen internet.
Ook in Hooge Zwaluwe opnieuw geen internet. Balen’
7681XA is weer down… Jeetje.
Mensen begrijp even dat de monteurs hier zelf geen controle in hebben. Een storing kan uit van alles ontstaan en is niemands schuld. Het is vervelend, ben ik met iedereen eens. Zit zelf ook thuis met een vrije dag zonder internet, maar ze doen er alles aan dit te fixen. Boos worden of kritiek leveren heeft geen zin en vind ik persoonlijk onnodig.
Ik zie hier vrijwel niemand zeuren over de storing. Waar ik mij wel om kan frustreren is de slechte communicatie. En als er dan communicatie plaatsvind zoals “we zien weer wat mensen online komen”, zegt mij dat helemaal niets. Het probleem ontstond rond 02:00 uur afgelopen nacht, en de eerste communicatie op de website vond plaats om 09:00 uur. Besef wel dat daar 7 uur verschil tussen zit. Er zijn tegenwoordig veel mensen die thuiswerken ;)
Waar blijft de professional die deze ramp kan oplossen?
7609 almelo geen internet . niets doet hier. kan ik een voucher voor internet krijgen aub. ga ik via hotspot thuiswerken!
Ik ben overgestapt van Budget mobiel naar Odido. Bij Budget mobiel had ik constant geen internet op mijn telefoon. Een “bekende storing” bij KPN op de IPhone 11 en IPhone 12. Ik krijg daarvoor een compensatie van 3 maanden het betaalde maandbedrag. In de tussentijd overstap in werking gezet van Budget naar Odido, vandaag is mijn tel. Nr. geactiveerd bij Odido. Door de WIFI storing moet ik nu (kunnen!) terugvallen op mijn 4G netwerk. Constant valt mijn 4G netwerk weg, werkt dit weer niet? Net als bij Budget mobiel? Heb nu dus geen WiFi en een dramatische 4G verbinding..
Waar blijft de professional die deze ramp kan oplossen?
Ze zijn er uiteraard mee bezig.
Niemand geeft de monteurs de schuld hier maar wel terecht Odido. Internet is een basis voorziening anno 2024 en het is makkelijk praten als je een dag vrij hebt maar als je werkt en mensen afhankelijk van jou zijn dan loop je als business veel geld mis. Storingen als deze hebben grote economische schade en om het zo te bagatelisseren vind ik ongepast.
Ik zie hier vrijwel niemand zeuren over de storing. Waar ik mij wel om kan frustreren is de slechte communicatie. En als er dan communicatie plaatsvind zoals “we zien weer wat mensen online komen”, zegt mij dat helemaal niets. Het probleem ontstond rond 02:00 uur afgelopen nacht, en de eerste communicatie op de website vond plaats om 09:00 uur. Besef wel dat daar 7 uur verschil tussen zit. Er zijn tegenwoordig veel mensen die thuiswerken ;)
ja en als je dan om 09.00 kijkt of er een storing is dan vind je alleen iets in Eerbeek. De informatievoorziening is enorm traag. Iets meer informatie scheelt al erg veel, zodat je op de hotspot kunt werken. Nu ga je eerst de router nutteloos opnieuw starten. Die frustratie komt dan nog bovenop het feit dat je geen internet hebt.
En zo is dat! Iedereen is druk bezig met de storing maar kunnen geen wonderen verrichten.
Uiteraard wil elke provider dat alles 100% werkt. Weet dat ze er mee bezig zijn.
Hi allemaal, we zijn intern druk aan het schakelen en dit aan het monitoren zodat we het voor iedereen op kunnen lossen. We doen hier ons uiterste best voor! Zodra ik een update voor jullie heb, laat ik dit uiteraard direct weten.
Hier in 3341 ( Hendrik-Ido-Ambacht ) ook storing erg vervelend vooral omdat de website zegt geen storing . Nu blijkt hier toch storing erg verwarrend komt het over. Niet iedereen kijkt gelijk bij community.
Ook in Sleen (7841) zeer instabiel. Valt om de haverklap uit.
Inderdaad, de storing is vervelend, maar kan (hopelijk) niemand wat aan doen en ik geloof ook echt dat ze daar hard mee bezig zijn. Het is de communicatie waar het toch ernstig aan ontbreekt. Zeker als servicebedrijf waarbij mensen in zoveel verschillende sectoren afhankelijk zijn van jou service, moet die communicatie beter. Ik moet in de app gewoon kunnen zien dat er een storing is, nu ben ik eerst een uur bezig geweest om bij mijzelf na te gaan of er ergens iets fout zat. Dat er überhaupt een storing is kreeg ik via Tweakers te lezen en via daar doorgestuurd naar hier. NIETS van Odido zelf, behalve een forum post. Geen berichtgeving in de app, geen melding bij hun eigen storingpagina, niets op hun sociale media etc. Daarnaast zijn de updates ook zeer nietszeggend. Ik heb werkelijk geen flauw benul van waar ze nu in hun proces zitten. Hebben ze de oorzaak achterhaald en zijn ze bezig die te verhelpen? Hebben ze de oorzaak nog niet gevonden? Toen er 'weer mensen online kwamen' wisten ze toen waarom? Kwam dat door hun werk of was het een raadsel waarom sommigen wel weer online kwamen, aangezien ze er nu blijkbaar ook wel allemaal uitvliegen. Enzovoorts
Hier is wel weer Internet maar het publieke IP adres blijkt veranderd te zijn. Ik hoor graag of het nieuwe IP adres blijvend is of weer gaat veranderen.
Odido, de communicatie kan echt beter!
Helaas in 7621 Borne nog steeds geen internet.
Paar keer resetten ook internet kabel rechtstreeks in modem. Werkt ook niet.
7621 Borne
Werkt internet weer
Dank je wel
Nog steeds geen moment gewerkt in Harderwijk………..
3846
Internet werkt weer Borne 7621