Skip to main content

We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

UPDATE 09:20: Het lijkt erop dat enkele aansluitingen weer online komen. We monitoren waar dit gebeurt en proberen de rest ook spoedig weer te herstellen. 

UPDATE 09:45: DELTA-technologie is NIET de oorzaak. Excuses voor de foute constatering. We pakken het verder op!

UPDATE 10:09: We zien veel aansluitingen online komen. Werkt het bij jou nog niet? Probeer het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Nog niet iedereen is online, maar we doen er alles aan om het snel in goede banen te geleiden.

UPDATE 15:30: De meeste klanten zijn weer online. Ben jij dat nog niet? Vergeet dan niet het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Maakt het geen verschil, laat het dan weten in dit topic. Wij helpen je verder!

Zuidwolde ook nog steeds geen verbinding 

To DHCP or not To DHCP, hier in IJsselstein ook nog geen connectie. 

En IJsselstein is weer online

Oirschot weer online

Borne geen verbinding ( beide opnieuw opgestart)

Borne (7622)

Alles opnieuw opgestart (tot 2x toe) en helaas nog geen internet. :(

7574 (Oldenzaal) (al) weer een tijdje online, top!

UPDATE: we zien veel aansluitingen online komen. Werkt het bij jou nog niet? Probeer het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Nog niet iedereen is online, maar we doen er alles aan om het snel in goede banen te geleiden.

Harderwijk al de hele ochtend tot moment van schrijven geen verbinding. Al een aantal keren gereset/opnieuw opgestart zonder positief resultaat….

Borne 7621 helaas nog geen verbinding. Alles al opnieuw opgestart.

Ik begrijp dat alleen gebruikers van Odido die via Deltafiber internet hebben eruit lagen! Een ketting is zo sterk als de zwakste schakel! Voor mij persoonlijk met een medisch alarm buitengewoon ongewenst en zal als dit vaker gebeurt weer teruggaan naar Ziggo mede door de verlate communicatie door Odido!

Borne geen verbinding ( beide opnieuw opgestart)

dat bevestig ik, 7621GN ook nog niets

Hier in IJsselstein al sinds:  has been resumed since 2024-07-31 09:53:56

Weer interwebz...

Ik begrijp dat alleen gebruikers van Odido die via Deltafiber internet hebben eruit lagen! Een ketting is zo sterk als de zwakste schakel! Voor mij persoonlijk met een medisch alarm buitengewoon ongewenst en zal als dit vaker gebeurt weer teruggaan naar Ziggo mede door de verlate communicatie door Odido!

Inderdaad, het begon midden in de nacht, vanochtend lees ik niks over eens storing dus dacht dat het aan ons lag. Toen maar een chat opgestart, geen medewerkers beschikbaar, vervolgens half uur in de wacht gehangen om te horen dat het een landelijke storing is. Zoiets lijkt mij allang bekend om 09:00 uur, wanneer het rond 02:00 uur al begonnen was. 

Dank voor alle meldingen, zowel de klanten die online zijn en die nog offline zijn. Het onderzoek is nog in volle gang! Ben je nog offline en kun je Unlimited Data gebruiken op je mobiele telefoon? Dan regel ik dat graag. Hou er rekening mee dat je wel een abonnement van ons of Ben nodig hebt. Je hoeft je zo over je bundel geen zorgen te maken en kunt een hotspot aanzetten voor andere apparaten. Stuur mij een privébericht als je dit goed kunt gebruiken!

Dank voor alle meldingen, zowel de klanten die online zijn en die nog offline zijn. Het onderzoek is nog in volle gang! Ben je nog offline en kun je Unlimited Data gebruiken op je mobiele telefoon? Dan regel ik dat graag. Hou er rekening mee dat je wel een abonnement van ons of Ben nodig hebt. Je hoeft je zo over je bundel geen zorgen te maken en kunt een hotspot aanzetten voor andere apparaten. Stuur mij een privébericht als je dit goed kunt gebruiken!

Zo’n hotspot werkt nooit goed en valt steeds weg. Wij missen het internet nou al vanaf 08:00 uur, we moeten aan het werk.. We zitten 1 maand bij Odido en dit is al de tweede (!) storing. 

Helaas hier Oldenzaal (7571) nog steeds niet

Borne (7622) nog steeds niets. Begin het nu wel irritant te vinden.

Weerselo 7595 ook nog niet, begint nu wel echt vervelend te worden!

Nou had ik even een half uurtje internet. En toen viel alles weer uit… 3118 hier, gaat lekker vandaag

Helaas is alles er hier nu weer uitgeknald. Heeft ongeveer een uur gewerkt 

Nou had ik even een half uurtje internet. En toen viel alles weer uit… 3118 hier, gaat lekker vandaag

HIer ook meer dan een uur internet, alles weer uit gevallen in oldenzaal

Wel ik had even internet maar nu weer rood belletje. 

Helaas hier Oldenzaal (7571) nog steeds niet

Had 7571 wel iets meer dan een uur internet, nu weer weg..

ik heb je een bericht gestuurd

Heb ik eindelijk weer internet en tv en hoppa weg is het weer, wat zijn ze allemaal aan het doen.

Hoogkarspel 1616

Reageer