Chapeu hoe Odido dit oplost hoor, zeker voor de mensen die toevallig ook hun mobiele abonnement hier hebben lopen. We kunnen altijd wel klagen, maar ik vind dit netjes opgelost. Ik heb bij Caiway wel eens meer dan een week lang zonder internet gezeten en geloof me, dat ging er echt veel erger aan toe dan dit.
Wat is de oplossing dan? Dat het nog niet werkt? Of dat je een hotspot krijgt waar je thuis weinig mee kan??
De beste monteurs doen er alles aan om dit op te lossen. Graag een beetje dankbaarheid, zij kunnen er ook niets aan doen.
Er kunnen voor diegene die een mobiel abonnement van Odido of Ben hebben 24-uurs Unlimited data vouchers geregeld worden. Laat via een reactie in dit topic even weten als je hier interesse in hebt zodat er gekeken kan worden wat mogelijk is om de pijn enigszins te verzachten.
Graag een voucher.
3404GM ook nog steeds geen internet. Rood bolletje.
Er kunnen voor diegene die een mobiel abonnement van Odido of Ben hebben 24-uurs Unlimited data vouchers geregeld worden. Laat via een reactie in dit topic even weten als je hier interesse in hebt zodat er gekeken kan worden wat mogelijk is om de pijn enigszins te verzachten.
Graag!! Mijn vriend en ik hebben allebei een Odido abonnement voor mobiel !
Ook hier geen dhcp meer op de wan-zijde. Zuid oost Drenthe (voorheen glasvezel zuidenveld) 7754
Lijkt hier weer te werken! 2925
In Harderwijk doet hij het weer, tot nu toe. Hopelijk blijft het zo...
Lijkt hier ook weer te werken
4383 Vlissingen
Ik zou graag ook een voucher willen ontvangen, voor het gebruik van een hotspot. Mijn vriendin en ik hebben beiden een mobiele abbo bij Odido en wij werken beiden vanuit huis vandaag.
Hier in Blaricum ook getroffen door de storing rondom dezelfde tijd als de andere gebruikers melden. Per 09:32 nog niet opgelost, dus helaas niet één van de lucky few waarbij de verbinding terug komt.
09:57 Blaricum - Internet lijkt het nu weer te doen. Nog wel wat last van een hogere latency, maar het lijkt verder stabiel. Fingers crossed!
Wel zo fijn voor ons thuiswerkers :-)
Thanks, Odido!
3244BL heeft weer internet
Dag @ItsNaud, hier ook geen internet. Ik ontvang graag een voucher.
mvg
2471AR lijkt ook weer online te zijn.
Applaus voor de harde werkers die het hebben opgelost en de snelle reacties van moderators hier
Hier in Den Haag Zuid - Wateringse Veld ook geen internet sinds ongeveer 31jul2024 7:00 uur. Eerst viel het steeds weg, nu echter al een tijd helemaal geen internet.
Verbinding is weer hersteld. PC 7351
Bij mij werkt het internet gelukkig weer
Op afstand zie ik dat Almelo 7609 ook weer doet
Hier in Oldenzaal ook weer internet
Kunt u aangeven hoe? Ik wil graag weer een voucher
Het werkt weer hier in Maassluis…
hopelijk blijft het zo
Verbinding lijkt hier ook weer te werken in Krimpen aan den IJssel Hartelijk dank dat jullie dit zo snel en adequaat hebben opgelost!
Chapeu hoe Odido dit oplost hoor, zeker voor de mensen die toevallig ook hun mobiele abonnement hier hebben lopen. We kunnen altijd wel klagen, maar ik vind dit netjes opgelost. Ik heb bij Caiway wel eens meer dan een week lang zonder internet gezeten en geloof me, dat ging er echt veel erger aan toe dan dit.
Wat is de oplossing dan? Dat het nog niet werkt? Of dat je een hotspot krijgt waar je thuis weinig mee kan??
Nou hier werkt het prima. Geloof me, je wilt niet weten wat ik bij caiway heb meegemaakt. Dan is dit een verademing. Die week zonder internet was nog een lachertje. Uiteindelijk een maand zonder internet gezeten omdat ik mijn naam op het internet abonnement had gezet ipv mijn man. En echt de meest rottige klantenservice. Van ja we maken het in orde tot oh nee , sorry we kunnen niks voor u betekenen, ja u zit nu een maand zonder internet. Dan is 1 dag echt wel te overzien. Ja, rot met werken maar anders ga je toch naar kantoor? Of kijk je of je ergens kan werken? Of bij iemand? En anders is het een prachtige dag om vrij te zijn. Geniet ervan in plaats van boos en bitter te zijn om iets wat de meeste medewerkers hier echt niet in de hand hebben.
Herkenbaar. Overstap van Caiway naar Odido heb ik nou nog slapeloze nachten van. Ruim een maand zonder vast internet gezeten en moeten behelpen met werken met mobiele verbinding met vouchers. En Caiway weigert vervolgens de kosten van dit maand terug te storten, want ja, volgens hun hadden ze gewoon diensten geleverd. Alle betrokken partijen wezen naar elkaar. Ben echt helemaal klaar met dit soort leased constructies, zodra KPN hier glasvezel in de grond heeft liggen stap ik over.
draait allemaal weer hier super !
Hier is het internet net weer gaan werken, dank!
3648 nog geen verbinding helaas..
Even was het terug maar het is weer weg.
Ik zou ook graag een voucher voor gratis data willen ontvangen
Dm mij maar dan help ik je verder.