Skip to main content

We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

UPDATE 09:20: Het lijkt erop dat enkele aansluitingen weer online komen. We monitoren waar dit gebeurt en proberen de rest ook spoedig weer te herstellen. 

UPDATE 09:45: DELTA-technologie is NIET de oorzaak. Excuses voor de foute constatering. We pakken het verder op!

UPDATE 10:09: We zien veel aansluitingen online komen. Werkt het bij jou nog niet? Probeer het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Nog niet iedereen is online, maar we doen er alles aan om het snel in goede banen te geleiden.

UPDATE 15:30: De meeste klanten zijn weer online. Ben jij dat nog niet? Vergeet dan niet het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Maakt het geen verschil, laat het dan weten in dit topic. Wij helpen je verder!

We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland op het netwerk van DELTA. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing samen met de beheerder. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

UPDATE 09:20: Het lijkt erop dat enkele aansluitingen weer online komen. We monitoren waar dit gebeurt en proberen de rest ook spoedig weer te herstellen. 

In Driebergen 3972CV is er ook geen internet sinds ongeveer 5:30. 

Chapeu hoe Odido dit oplost hoor, zeker voor de mensen die toevallig ook hun mobiele abonnement hier hebben lopen. We kunnen altijd wel klagen, maar ik vind dit netjes opgelost. Ik heb bij Caiway wel eens meer dan een week lang zonder internet gezeten en geloof me, dat ging er echt veel erger aan toe dan dit.

Even was het terug maar het is weer weg. 

Ik zou ook graag een voucher voor gratis data willen ontvangen

Chapeu hoe Odido dit oplost hoor, zeker voor de mensen die toevallig ook hun mobiele abonnement hier hebben lopen. We kunnen altijd wel klagen, maar ik vind dit netjes opgelost. Ik heb bij Caiway wel eens meer dan een week lang zonder internet gezeten en geloof me, dat ging er echt veel erger aan toe dan dit.

Wat is de oplossing dan? Dat het nog niet werkt? Of dat je een hotspot krijgt waar je thuis weinig mee kan??

Helaas heeft opnieuw opstarten in postcode 2811 nog geen effect gehad. 

Hoi, hoe kom ik aan aan voucher voor data?
ik moet zo werken. 

To DHCP or not To DHCP, hier in IJsselstein ook nog geen connectie. 

Ook wij op flakkee hebben last van de storing. 

Kunnen wij ook de voucher aanvragen?

Mvg fammoer

Elk halfuur nu de modem stekkers eruit en er weer in gedaan maar nog geen effect. Hoelang gaat dit duren ?? Kan de hele ochtend al niets doen.

4383VA Vlissingen 

Postcode 7496 - Hengevelde ook geen internet. Hoelang gaat dit duren?

Op postcode 7471 heeft het een halfuurtje gewerkt, maar is er ondertussen weer uitgeklapt.

Doe mij ook maar zo'n code.

UPDATE: DELTA-technologie is NIET de oorzaak. Excuses voor de foute constatering. We pakken het verder op!

We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland op het netwerk van DELTA. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing samen met de beheerder. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Ook in Hulst geen internet.

UPDATE: DELTA-technologie is niet de oorzaak. Excuses voor de foute constatering. We pakken het verder op!

Je moet even jouw vakantietekst aanpassen 🙂 Het is vandaag 31 juli 

We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

UPDATE 09:45: DELTA-technologie is niet de oorzaak. Excuses voor de foute constatering. We pakken het verder op!

Net weer eff internet, is nu weer weggevallen.

Zou graag een voucher ontvangen voor gratis data mobiel internet man en ik beide een odido abbo.

graag hier ook een voucher voor 3402JP nog steeds internet plat :)

UPDATE: DELTA-technologie is niet de oorzaak. Excuses voor de foute constatering. We pakken het verder op!

Je moet even jouw vakantietekst aanpassen 🙂 Het is vandaag 31 juli 

Heel scherp; ik heb het verwijderd! Dankje! 😊

Er kunnen voor diegene die een mobiel abonnement van Odido of Ben hebben 24-uurs Unlimited data vouchers geregeld worden. Laat via een reactie in dit topic even weten als je hier interesse in hebt zodat er gekeken kan worden wat mogelijk is om de pijn enigszins te verzachten.

Dat zou fijn zijn

Wat is de oplossing dan? Dat het nog niet werkt? Of dat je een hotspot krijgt waar je thuis weinig mee kan??

Nou hier werkt het prima. Geloof me, je wilt niet weten wat ik bij caiway heb meegemaakt. Dan is dit een verademing. Die week zonder internet was nog een lachertje. Uiteindelijk een maand zonder internet gezeten omdat ik mijn naam op het internet abonnement had gezet ipv mijn man. En echt de meest rottige klantenservice. Van ja we maken het in orde tot oh nee , sorry we kunnen niks voor u betekenen, ja u zit nu een maand zonder internet. Dan is 1 dag echt wel te overzien. Ja, rot met werken maar anders ga je toch naar kantoor? Of kijk je of je ergens kan werken? Of bij iemand? En anders is het een prachtige dag om vrij te zijn. Geniet ervan in plaats van boos en bitter te zijn om iets wat de meeste medewerkers hier echt niet in de hand hebben. 

Postcode 7496 - Hengevelde ook geen internet. Hoelang gaat dit duren?

Ga er van uit dat ze alles op alles zetten dit zsm op te lossen.

Er kunnen voor diegene die een mobiel abonnement van Odido of Ben hebben 24-uurs Unlimited data vouchers geregeld worden. Laat via een reactie in dit topic even weten als je hier interesse in hebt zodat er gekeken kan worden wat mogelijk is om de pijn enigszins te verzachten.

Dat zou fijn zijn

erg graag, 10uur begint mijn stress met fotoś bewerken, heb alles al omgezet van de fotograaf naar een andere server locatie, maar ik moet alsnog beeld binnen halen om te bewerken en dan online te zetten, 
aub graag zo’n voucher.

Mijn eerste echte storing bij Odido :-)

Ik krijg van mijn router de melding dat deze geen IP via DHCP meer krijgt, kan ik nog iets doen om het proces te versnellen of is het gewoon afwachten?

Zuidwolde Dr. 7921 ook geen internet. Het is de laatste weken al hommeles en valt internet iedere keer weg. Nu is het wel heel lang stil aan de overkant…

Hadden we Tweak nog maar als provider, nooit problemen. Waarschijnlijk door geen bemoeienis van Tweak met instellingen via een routermodem. 

2471AR ook nog geen internet. Voucher al ontvangen via een vriendelijke klantenservice medewerkster :)

Moet het modem etc. ook opnieuw worden opgestart of moet de verbinding automatisch herstellen?

Reageer