[Opgelost] Problemen met de vaste internetverbinding
We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
UPDATE 09:20: Het lijkt erop dat enkele aansluitingen weer online komen. We monitoren waar dit gebeurt en proberen de rest ook spoedig weer te herstellen.
UPDATE 09:45: DELTA-technologie is NIET de oorzaak. Excuses voor de foute constatering. We pakken het verder op!
UPDATE 10:09: We zien veel aansluitingen online komen. Werkt het bij jou nog niet? Probeer het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Nog niet iedereen is online, maar we doen er alles aan om het snel in goede banen te geleiden.
UPDATE 15:30: De meeste klanten zijn weer online. Ben jij dat nog niet? Vergeet dan niet het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Maakt het geen verschil, laat het dan weten in dit topic. Wij helpen je verder!
Bladzijde 4 / 13
Graag krijg ik zo een voucher!
Ow nee, toch niet….
UPDATE: Het lijkt erop dat enkele aansluitingen weer online komen. We monitoren waar dit gebeurt en proberen de rest ook spoedig weer te herstellen.
Ook in Koekange, Drenthe geen internet. Rood lampje op Zyxel modem
Code woord is HOTSPOT
Waar kan je dit naartoe sturen voor gratis data?
Graag een voucher voor gratis data
Goedemorgen,
Ook in Rhoon rood lampje en geen internet.
Code woord is HOTSPOT
Stuur mij maar een Dm
We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland op het netwerk van DELTA. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing samen met de beheerder. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
UPDATE 09:20: Het lijkt erop dat enkele aansluitingen weer online komen. We monitoren waar dit gebeurt en proberen de rest ook spoedig weer te herstellen.
Helaas in 6999CJ nog steeds niet. Rood wereldbolletje. Ook na herstarten router/glasvezel
Code woord is HOTSPOT
Stuur mij maar een Dm
Gedaan, ik krijg het namelijk niet voor elkaar. 🫣
7681XA nog steeds down.
Data voucher helaas geen oplossing omdat ik (Odido klant) op het werk ben maar partner thuis geen Odido heeft.
We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland op het netwerk van DELTA. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing samen met de beheerder. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
Helaas in 6999CJ nog steeds niet. Rood wereldbolletje. Ook na herstarten router/glasvezel
1251 ook nog niet. Gelukkig gaan wij vandaag op vakantie en is alles verbonden met internet thuis. Zelfs het alarm...
HIer in Hendrik-Ido-Ambacht ook een rood lampje op de modem. Alles volgens stappenplan gereset
inmiddels om 10.15 was alles weer in de lucht..
Er kunnen voor diegene die een mobiel abonnement van Odido of Ben hebben 24-uurs Unlimited data vouchers geregeld worden. Laat via een reactie in dit topic even weten als je hier interesse in hebt zodat er gekeken kan worden wat mogelijk is om de pijn enigszins te verzachten.
Ik zou graag ook een voucher willen ontvangen, voor het gebruik van een hotspot. Mijn vriendin en ik hebben beiden een mobiele abbo bij Odido en wij werken beiden vanuit huis vandaag.
Hier in Blaricum ook getroffen door de storing rondom dezelfde tijd als de andere gebruikers melden. Per 09:32 nog niet opgelost, dus helaas niet één van de lucky few waarbij de verbinding terug komt.
Hier in Hendrik-Ido-Ambacht hetzelfde probleem.
Delta kastje mist een brandende led en op de modem rood lampje
In Borne 7621CL nog steeds een rood wereld bolletje.
Elim ook storing vanaf heel vroeg. Nog steeds rode internet knop
Hoe kan ik in bezit komen van een voucher ? Graag zou ik daar gebruik van maken
UPDATE: internet doet het helaas toch weer opnieuw niet Het heeft t ongeveer een half uurtje wel gedaan.
7916TK ook
Westland werkt ook niet
Tijdelijk werkte het weer, maar nu ligt het weer plat
Koekange, meerdere huizen zonder internet.
Hier ook een rood lampje bij 'internet' op het modem (zyxel T56) sinds vanmorgen. Krimpen aan den IJssel, 2925EM
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.