[Opgelost] Problemen met de vaste internetverbinding
We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
UPDATE 09:20: Het lijkt erop dat enkele aansluitingen weer online komen. We monitoren waar dit gebeurt en proberen de rest ook spoedig weer te herstellen.
UPDATE 09:45: DELTA-technologie is NIET de oorzaak. Excuses voor de foute constatering. We pakken het verder op!
UPDATE 10:09: We zien veel aansluitingen online komen. Werkt het bij jou nog niet? Probeer het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Nog niet iedereen is online, maar we doen er alles aan om het snel in goede banen te geleiden.
UPDATE 15:30: De meeste klanten zijn weer online. Ben jij dat nog niet? Vergeet dan niet het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Maakt het geen verschil, laat het dan weten in dit topic. Wij helpen je verder!
Bladzijde 2 / 13
Hier in Oldenzaal inderdaad ook geen internet
Er is bij de Odido shop aan mij vertelt dat zij geen last zouden hebben van outage bij Delta. Ik heb daar specifiek om gevraagd omdat ik dat zelf al ondervonden had bij Delta omdat ze daar ongelofelijk aan het prutsen zijn.
Toont dus weer aan dat ook de Odido medewerkers je niet juist inlichten….
Borne(Ov.) ook geen internet en tv verbinding.
Volgens mijn Synology NAS was de internetverbinding de hele nacht al aan het kwakkelen. Vanaf 5:45 definitief geen internet meer. Nokia ONT prima, ZyXEL modem internet-lampje rood.
PC 7351
Postcode 2671 (Naaldwijk) ook geen verbinding overigens zou het fijn zijn als de Odido pagina voor storingen ook zou aangeven dat er een storing is. Dit was zojuist nog niet het geval.
Hier in De Wijk 7957CR in Drenthe ook de zelfde problemen, internet sinds vanmorgen 02:30.
Ik hoop dat ivm thuiswerken dit probleem snel verholpen wordt.
Ik zou graag een code voor mijn mobiele abonnement ontvangen om via hotspot verder te werken (ook via odido).
je hoeft klantenservice niet te bellen. Al 30 minuten geen antwoord hier.
Hier ook in Krimpen aan den IJssel geen internet mogelijk. Kunnen jullie mijn mobiele abonnement zolang onbeperkt internet geven?
Ook in Oostvoorne (Zuid Holland) bij mij geen internet en TV. Knap lastig met thuiswerken.
Beekbergen ook geen internet en tv sinds 5.45
Klantenservice, landelijke storing bij delta glasvezel. ervaring is dat het vandaag wordt opgelost
Hier in Moergestel ook een rood lampje, geen internet
Hier in Harderwijk werkt het ook niet. Om 07.15 werkte het ineens wel weer. Helaas maar voor een paar minuten.....
We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland op het netwerk van DELTA. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing samen met de beheerder. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
Klopt sinds vanmorgen vroeg geen Internet via Glasvezel in Ellecom
Kampen ook een rode wereldbol sinds vannacht/ochtend.
Goedemorgen ook hier in Almelo een storing die gemeld wordt op allestoringen maar niet bij Odido zelf, 20 minuten in de wacht met dat irritante deuntje en toen toch maar opgehangen… jullie hebben niet alles in de hand dat is begrijpelijk maar communiceer dit duidelijk! Wordt gemeld in mijn Odido als er een storing is zeggen jullie, klopt niet helaas. Nog niet zo lang klant maar met de onderbrekingen/happeringen met tv gebruik en nu dit nog niet onverdeeld blij met Odido..
In Haarlem ook al de hele ochtend.
Moergestel (5066vn)ook rood lampje, alles doorlopen maar toch echt storing. Glasvezel op deltanetwerk…
Klantenservice, landelijke storing bij delta glasvezel. ervaring is dat het vandaag wordt opgelost
Vandaag? Dat is niet meer van deze tijd. Wel lekker ruim begrip :)
Hoe komt het dat je de storing nergens kunt melden? Het is best een zoektocht om er achter te komen dat het probleem niet bij jezelf ligt. Alleen hier op dit forum staat dat er inderdaad landelijk iets aan de hand is
Almelo geen internet + tv. (Glasvezel) Wachttijd van klantenservice meer dan 15 min.
Maassluis ook internet eruit.
blijkbaar een paar keer sinds vannacht aan mijn hub te zien.
Hoe komt het dat je de storing nergens kunt melden? Het is best een zoektocht om er achter te komen dat het probleem niet bij jezelf ligt. Alleen hier op dit forum staat dat er inderdaad landelijk iets aan de hand is
Allestoringen.nl Die is altijd accuraat. Maar inderdaad drama, ik heb eerst alles gereset, kabels vervangen, router factory reset, etc
Bij het invoeren van de “storing checker” wordt je wel verwezen naar de community. Het duurt altijd best lang voordat het inzichtelijk is hoeveel gebruikers er last van hebben, vandaar dat de storingspagina vaak nog aangeeft dat er niets bekend is op je adres.
Goedemorgen ook hier in Almelo een storing die gemeld wordt op allestoringen maar niet bij Odido zelf, 20 minuten in de wacht met dat irritante deuntje en toen toch maar opgehangen… jullie hebben niet alles in de hand dat is begrijpelijk maar communiceer dit duidelijk! Wordt gemeld in mijn Odido als er een storing is zeggen jullie, klopt niet helaas. Nog niet zo lang klant maar met de onderbrekingen/happeringen met tv gebruik en nu dit nog niet onverdeeld blij met Odido..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.