Skip to main content

We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

UPDATE 09:20: Het lijkt erop dat enkele aansluitingen weer online komen. We monitoren waar dit gebeurt en proberen de rest ook spoedig weer te herstellen. 

UPDATE 09:45: DELTA-technologie is NIET de oorzaak. Excuses voor de foute constatering. We pakken het verder op!

UPDATE 10:09: We zien veel aansluitingen online komen. Werkt het bij jou nog niet? Probeer het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Nog niet iedereen is online, maar we doen er alles aan om het snel in goede banen te geleiden.

UPDATE 15:30: De meeste klanten zijn weer online. Ben jij dat nog niet? Vergeet dan niet het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Maakt het geen verschil, laat het dan weten in dit topic. Wij helpen je verder!

Hi @porsche911, ik heb een monteur voor je aangestuurd. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over om een afspraak in te plannen. Wellicht is het ONT defect.

Heb je de powerflip ook uitgevoerd op het ONT én modem @E Bos?  

1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Heb je de powerflip ook uitgevoerd op het ONT én modem @E Bos?  

1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

WAN brandt continue

Power op ONT brandt continue 

Power lampje zyxel knippert snel

PON brandt continue

Naast knipperende power led en wan brandt er helemaal niks op de zyxel geen lan geen wifi etc

Wan lampje is niet aan. Alleen power, lan, 2,4 en 5 g.

Pon lampje  en power branden ook de power de powerflip uitgevoerd

In Sleen al 1 1/2 uur geen problemen meer.

@Bensje68 en @E Bos kunnen jullie beiden aangeven wat het LOS/Alarm lampje op de ONT doet?

@Bensje68 en @E Bos kunnen jullie beiden aangeven wat het LOS lampje op de ONT doet?

Ik heb geen LOS lampje alleen Alarm en Data, Alarm is uit en Data brandt oranje/geel zoals altijd

Duidelijk @Bensje68. Ik heb gelijk een monteur aangestuurd. Guidion komt op locatie langs om dit op te lossen. Je krijgt snel bericht van Guidion om een afspraak in te plannen!

Hi @porsche911, ik heb een monteur voor je aangestuurd. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over om een afspraak in te plannen. Wellicht is het ONT defect.

Hoezo denk je dat

kan je dat zien bij jullie

afspraak staat ondertussen op morgen

Ik heb geen LOS lampje .

Geen los lampje wel alarm lampje. Alarm is uit. 

Duidelijk @Bensje68. Ik heb gelijk een monteur aangestuurd. Guidion komt op locatie langs om dit op te lossen. Je krijgt snel bericht van Guidion om een afspraak in te plannen!

Mooi afspraak is gemaakt bedankt!

Maassluis 3143 weer internet en tv. Helaas is de snelheid wel sterk verminderd. 

Duidelijk @Bensje68. Ik heb gelijk een monteur aangestuurd. Guidion komt op locatie langs om dit op te lossen. Je krijgt snel bericht van Guidion om een afspraak in te plannen!

Is dit dan bij mij ook de oplossing ???.

Zit nu zonder tv , internet en telefoon.

@E Bos bedankt voor het checken. Ook voor jou heb ik een monteur aangestuurd. Je krijgt bericht van Guidion om een afspraak in te plannen!

We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

UPDATE 09:20: Het lijkt erop dat enkele aansluitingen weer online komen. We monitoren waar dit gebeurt en proberen de rest ook spoedig weer te herstellen. 

UPDATE 09:45: DELTA-technologie is NIET de oorzaak. Excuses voor de foute constatering. We pakken het verder op!

UPDATE 10:09: We zien veel aansluitingen online komen. Werkt het bij jou nog niet? Probeer het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Nog niet iedereen is online, maar we doen er alles aan om het snel in goede banen te geleiden.

UPDATE 15:30: De meeste klanten zijn weer online. Ben jij dat nog niet? Vergeet dan niet het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Maakt het geen verschil, laat het dan weten in dit topic. Wij helpen je verder!

Tot HEDEN GEEN INTERNET EN DE STOMME "POWERLIFT" oplossing werkt voor geen meter. Zit nu al Dik aantal uren zonder internet en ik was aan het werk thuis! In almere stad

@Boos-boos-boos Jij zit op een ander netwerk. Het issue in dit topic geldt niet voor jou. Kun je mij aangeven welke lampjes er branden op het modem en de converter? Graag ieder lampje nalopen en benoemen. Voor de converter wil ik ook graag weten of er lampjes knipperen (langzaam of snel). Dankjewel!

Spijtig werken bij mij de  power resets en het resetknopje niet.

OnT:

power, groen, continue

PON, , groen, continue

Alarm, uit

Data, oranje, continue

modem :

Power, groen snel knipperend

2.50 wan, groen, continue

internet, uit

lan, groen, continue

rest uit

Wereldbol (internet lampje) op modem is rood

Alle andere lampjes op modem knippert groen

Fiber converter langzaam rood knipperende lampje (LOS) 

Andere 2 lampjes zijn groen.

Ps. Er zitten maar 3 lampjes op

Ha Cheyenne,

Ik heb inderdaad sinds vanmorgen voreg geen tv en internet. knipperend groen lan en rood internet lichtje na herhaalderlijk opstarten vandaag

Pieter

@E Bos bedankt voor het checken. Ook voor jou heb ik een monteur aangestuurd. Je krijgt bericht van Guidion om een afspraak in te plannen!

Guidion komt straks langs 

Ik heb een monteur voor jullie aangestuurd @pieterhmnijman@Boos-boos-boos & @Its_me_Harry W. Jullie ontvangen zo een bericht om een afspraak in te plannen.

Afspraak gemaakt, tot zover bedankt

Fijn, nog steeds geen internet. Dat streamen van de app van de telefoon naar de tv werkt ook voor geen meter, vliegt er telkens uit. Ondertussen is het al 17:00 uur geweest dus de meesten zullen al wel naar huis heen zijn en morgen weer opnieuw proberen?

Helaas nog steeds geen internet. Gebeld met Odido. Tja. Sommigen mensen hebben nog geen herstel. Beetje vaag helaas. 
En met een webshop is dit niet heel handig. 
Nu een paar maanden klant maar het hapert nogal eens. 

Reageer