Skip to main content

We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

UPDATE 09:20: Het lijkt erop dat enkele aansluitingen weer online komen. We monitoren waar dit gebeurt en proberen de rest ook spoedig weer te herstellen. 

UPDATE 09:45: DELTA-technologie is NIET de oorzaak. Excuses voor de foute constatering. We pakken het verder op!

UPDATE 10:09: We zien veel aansluitingen online komen. Werkt het bij jou nog niet? Probeer het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Nog niet iedereen is online, maar we doen er alles aan om het snel in goede banen te geleiden.

UPDATE 15:30: De meeste klanten zijn weer online. Ben jij dat nog niet? Vergeet dan niet het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Maakt het geen verschil, laat het dan weten in dit topic. Wij helpen je verder!


 

Haarlem niks vanaf 02:00 tot heden… enige wat er wel veranderd is is dat het lampje niet meer rood is. Heb al alles gereset of moet ik nog iets doen voordat ik weer online ben? 


Borne 7622 werkt ook weer


We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

UPDATE 09:20: Het lijkt erop dat enkele aansluitingen weer online komen. We monitoren waar dit gebeurt en proberen de rest ook spoedig weer te herstellen. 

UPDATE 09:45: DELTA-technologie is NIET de oorzaak. Excuses voor de foute constatering. We pakken het verder op!

UPDATE 10:09: we zien veel aansluitingen online komen. Werkt het bij jou nog niet? Probeer het modem en de mediaconverter (of ONT) te voorzien van een stroomloze herstart. Nog niet iedereen is online, maar we doen er alles aan om het snel in goede banen te geleiden.

 

Ik heb tot heden GEEN Internet In almere centrum Stadhuisplein!


Worden de Odido servers wellicht van buitenaf onderuit gehaald?


Nog steeds geen internet en tv in H-I-Ambacht


Nog steeds geen internet Weerselo, 7595


Voor de mensen die nog steeds offline zijn, zouden jullie een volledige factory reset en een Powerflip willen uitvoeren? Als het goed is moet je dan online komen!

 

Reset

  1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan 
  2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
  3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

 

 Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Hey @Jmobt, @Boos-boos-boos & @sandra123 zouden jullie een volledige powerflip willen uitvoeren? Kom je dan weer online?

       Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

 


Voor de mensen die nog steeds offline zijn, zouden jullie een volledige factory reset willen uitvoeren? Als het goed is moet je dan online komen!

 

Reset

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Tried this still doesn’t work, Uithoorn 1422

 


Hey @Jmobt@Boos-boos-boos & @sandra123 zouden jullie een volledige powerflip willen uitvoeren? Kom je dan weer online?

       Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

 

Dit was voor mij de oplossing voor nu. Dank


Voor de mensen die nog steeds offline zijn, zouden jullie een volledige factory reset willen uitvoeren? Als het goed is moet je dan online komen!

 

Reset

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Werkt naar deze reset nog steeds ! LED van internet brand rood


Het heeft gewerkt , het werkt weer


Voor de mensen die nog steeds offline zijn, zouden jullie een volledige factory reset willen uitvoeren? Als het goed is moet je dan online komen!

 

Reset

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Dit heeft bij mij ook gewerkt, bedankt. Hopelijk blijft het werken! 


Voor de mensen die nog steeds offline zijn, zouden jullie een volledige factory reset willen uitvoeren? Als het goed is moet je dan online komen!

 

Reset

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Werkt naar deze reset nog steeds ! LED van internet brand rood

Wat bij mij zojuist heeft geholpen is zowel het modem als het glasvezelkastje op dezelfde manier resetten en daarna paar minuten wachten. 


Ik heb een lijnmeting gedaan maar hierop is te zien dat je online moet zijn @ajggervink.


Ik heb een lijnmeting gedaan maar hierop is te zien dat je online moet zijn @ajggervink.

Klopt, werkt nu!


Weerselo, 7595 werkt weer!


Can you perform a powerflip @VEHO on the ONT and modem?

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 


Can you perform a powerflip @VEHO on the ONT and modem?

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

Ik heb alles nu 3 keer gedaan maar op mijn zyxel blijft de power led groen knipperen en geen internet


Ik heb een fritzbox hoe kan ik deze resetten? 


Voor de mensen die nog steeds offline zijn, zouden jullie een volledige factory reset en een Powerflip willen uitvoeren? Als het goed is moet je dan online komen!

 

Reset

  1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan 
  2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
  3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

 

 Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Dit was voor mij in Zuidwolde Dr. de oplossing. Het werkt weer 😀


Laat het modem rustig opstarten @Bensje68, als het goed is moet je na een tijdje online komen. Het ONT is wel online nu. 


Hier in rdam ook alles al 3x geprobeerd router reset stroom loos gemaakt en glasvezelkastje reset maar nog steeds rood lampje


Laat het modem rustig opstarten @Bensje68, als het goed is moet je na een tijdje online komen. Het ONT is wel online nu. 

De ONT is eigenlijk de gehele tijd online geweest het is de Zyxel die niet opstart deze is ook niet benaderbaar. Zelfs niet na een fabrieksreset. Maar ik wacht nog wel even af.


In schiedam ook alles al 3maal gereset.

Nog steeds geen internet .rode lichtje is al 3 uur geleden uit gegaan , vaste Telefoon werkt ook niet.


Reageer