[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding

  • 14 March 2023
  • 78 reacties
  • 8920 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

78 reacties

Postcode 2903. Vanochtend om 7 uur 20 minuten tevergeefs in de wacht gestaan. Een melding van deze storing werd niet gedaan. Goed voor je belbundel.... Reuze benieuwd of er een compensatie komt.

Reputatie 2

Rond 7:30 uur kwam ik achter dat mijn thuis internet niet deed. Aantal keren opnieuw gestart en gereset, zonder resultaat!. Lichtje van de verbinding op de T-50 blijft rood. Postcode 3027 te Rotterdam.

[14-03-2023 08:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Sinds gisteren avond tussen 10 en 12 geen internet meer. postcode 3842, Harderwijk

Limburg, Herten (Roermond) 6049 geen internet 

1071 XB zonder internet 

ook 6229WL Maastricht geen internet en wifi

 

Net contact gehad met klantenservice en blijkbaar landelijke storing op dsl netwerk 

Enige mogelijkheid is dus afwachten.

In den haag, postcode 2595tt ook geen verbindingen. 

Mooie start😊Gisteren overgestapt naar t-mobile en vandaag internet storing. Ik hoop dat het snel verholpen wordt. Haarlem postcode 2026WE

1091TG amsterdam. No TV, internet. 
XXXX guys: this has been broken since last night 23:30. Use your network monitoring equipment!! The alarms have been going off on these systems for 10 hours now. Why have you not fixed this in 10 hours? Do you not have nachtdienst? Escalation paths, engineers on standby? This is standard operation procedure for professional companies. ‘Wait until the morning and we will investigate’ is not good enough. Put some resources and care into this. If you don’t we will publish loudly on the internet how XXXX your service is. BTW: my internet quality has been bad for 3 weeks, slow, intermittent, all reported to you. I don’t live in a difficult to reach place I live in the capital… fix your procedures. 
Alex

 

Moderator edit: please refrain from using slanderous and foul language. This is a friendly and respectful Community where we treat each other with the utmost respect. Understand that we're doing everything to fix this as quickly as possible.

3195 Pernis Rotterdam. Geen internetverbinding 

In Woerden ook geen internet 3446bk

Ook hier in Oude Pekela in de nacht de internetverbinding verbroken en nu om 9.40 nog steeds.

Haarlem 2037 ook geen internet sinds vandaag

Geen internet sinds gisterenavond @Rotterdam 

Hier ook al sinds 07:00 uur geen internet (9801).

Vanmorgen ook geen signaal op mijn telefoon, pas na een herstart van de telefoon weer signaal.

Reputatie 7
Badge +16

Update 09:40 Het onderzoeksteam is bezig om het probleem te tackelen. Zodra er nieuwe info is, delen we die meteen met jullie.

Ik woon in Dordtselaan Rotterdam zuid. Ik heb geen internet !! Alle alarmen branden behalve de wereldbal. Heef iemand in de buurt ook dit probleem??

1052 Amsterdam 

Deze ochtend geen internet, er brandt één rood lampje op modem.

Vianen: 4131 storing. Rood lampje blijft branden. we zijn overgestapt naar T mobile maar nog nooit zo veel problemen gehad met thuis interent! 

Zevenhoven, sinds 09:30 uur geen internet meer. Rood lampje (wereldbol). 

In Vlissingen helaas ook geen vast internet via glasvezel 😭

4119LJ omg Buren

wordt tijd dat dit verholpen wordt tmobile er moet wel gewerkt worden wat nu dus niet kan. en overal maar volhouden dat er geen storing is. absurde firma!

Zo zijn alle providers... Vaste strategie.

Reputatie 7
Badge +16

4119LJ omg Buren

wordt tijd dat dit verholpen wordt tmobile er moet wel gewerkt worden wat nu dus niet kan. en overal maar volhouden dat er geen storing is. absurde firma!

Deze reactie snap ik niet helemaal. Je reageert in een topic waarin de verbindingsproblemen besproken worden en dat aangemaakt is om updates te bieden. Waar bedoel je dat volgehouden wordt dat er geen problemen zijn op dit moment of begrijp ik je bericht verkeerd - zo ja: bij voorbaat mijn excuses!