[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

200 reacties

@Nikkiej Dit is denk ik nog een restant van de tv-problemen van gisteren. Een herstart van het modem + reprovisie zouden moeten werken. Ik voer de reprovisie uit voor je, herstart jij dan het modem? 

ik ga het modem opnieuw opstarten

 

Reputatie 7
Badge +16

Niet per se, maar je hoeft bij deze noodoptie niet los nog data aan te vullen omdat er geen daglimiet op zit. 

Is er al iets bekend over het internet.

Wordt er moe van .

Nog steeds een rood lampje na 30 uur.

Ik hen een tele2 simkaart. Mijn internet en tv zijn van 't mobile en de hele dag al aan het haperen.... gisteren helemaal geen tv.. erg frustrerend 

@Nikkiej Dit is denk ik nog een restant van de tv-problemen van gisteren. Een herstart van het modem + reprovisie zouden moeten werken. Ik voer de reprovisie uit voor je, herstart jij dan het modem? 

ik ga het modem opnieuw opstarten

 

top!! hij doet het dankjewel

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Hi Jason, ook hier problemen met internet en TV. Al 2 uur met je collega aan de lijn van alles geprobeerd, maar geen internet en geen TV. Kun je een voucher sturen zodat ik via mijn Ben-sim een hotspot kan maken zodat ik thuis wel kan werken en mijn apparaten kan te bedienen?

Reputatie 7
Badge +16

@Jojo22091983 en @Frankvanh De vouchercodes komen eraan in een PB!

Ik zou graag onbeperkt code willen ontvangen voor tijdelijk oplossing. Geen WiFi noch tv.. thuis werken kan ik al 2 dagen niet.

Reputatie 1

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

Ik ontvang graag een unlimited internet voucher voor mijn t-mobile simkaart. Bedankt alvast!

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Kun je weer een update geven? De laatste was van 15:20.
Is de oorzaak nu gevonden? Wij zijn “not amused” Afgelopen maand verplicht overgestapt van Tele2 ADSL naar T-Mobile glas; 2x zo duur en nu al problemen. Is met Tele2 in 8 jaar nooit gebeurd.

Hallo, ik heb T mobile thuis en dus de hele dag geen internet. Ik zou graag een voucher ontvangen.

Ik heb ook tmobile thuis. Maar mobiel van tele 2... helpt dan zo een voucher wel?

Hi T-Mobile can you narrow down what the cause of the problem is.

My glasvezel internet has been bad (not totally gone) since about 11am, in Utrecht, how do I know if this problem is affecting me or if its a separate isolated issue?

Because I had a similar problem in December with exactly the same characteristics 

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

 

Hi Jason,

Heb je er voor ons twee, ivm meerdere personen in het huishouden? Zelf heb ik Unlimeted dus niet nodig.

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

 

Sinds gister geen internet en ik heb een Ben smkaart

Hallo,

Ik heb sinds gisteren avond geen internet of TV. Wordt dit vandaag nog verholpen of ik een boek uit de kast halen om de avond door te komen? (Regio Utrecht)

@Jason I have been affected by this issue. There is no internet since the expert installed it. Internet icon is red. Could you kindly share the TMobile unlimited voucher?

 

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Het is al vanaf maandag zo. Gisteren op dit medium gelezen 15.15u dat het was opgelost. Niet dus. Mijn moeder, 93 jr., is sinds maandag overgestapt met haar vaste telefoon naar t-mobile en heeft er nu al spijt van. Slecht bereik van klantenservice ook.

 

Niet per se, maar je hoeft bij deze noodoptie niet los nog data aan te vullen omdat er geen daglimiet op zit. 

Hallo Jason

 

Dan zou ik graag ook een voucher willen ontvangen
 

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Het is al vanaf maandag zo. Gisteren op dit medium gelezen 15.15u dat het was opgelost. Niet dus. Mijn moeder, 93 jr., is sinds maandag overgestapt met haar vaste telefoon naar t-mobile en heeft er nu al spijt van. Slecht bereik van klantenservice ook.

Mijn moeder moest ook overstappen van Tele 2. Dus graag compensatie/voucher. Dank u.

Mijn moeder klantnummer 1943648778.

 

 

Graag ontvang ik ook een voucher. 

 

Ik heb, los van het feit dat ik vanaf het begin van mijn contract al slechte wifi in huis heb, vanaf vanochtend helemaal geen internet meer thuis.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

 

 

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Het is al vanaf maandag zo. Gisteren op dit medium gelezen 15.15u dat het was opgelost. Niet dus. Mijn moeder, 93 jr., is sinds maandag overgestapt met haar vaste telefoon naar t-mobile en heeft er nu al spijt van. Slecht bereik van klantenservice ook.

 

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Het is al vanaf maandag zo. Gisteren op dit medium gelezen 15.15u dat het was opgelost. Niet dus. Mijn moeder, 93 jr., is sinds maandag overgestapt met haar vaste telefoon naar t-mobile en heeft er nu al spijt van. Slecht bereik van klantenservice ook.

Mijn moeder moest ook overstappen van Tele 2. Dus graag compensatie/voucher. Dank u.

Mijn moeder klantnummer 1943648778.

 

 

 

Reputatie 1

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

I have a T-mobile SIM card. 

Wij hebben ook nog steeds geen internetverbinding. Wij hebben 2 tmobile telefoonnummers op ons adres en ontvangen ook graag vouchers

Kan ik ook een unlimited voucher krijgen? Mijn t-mobile thuis internetverbinding werkt ook niet meer en ik heb tevens een t-mobile mobiel abonnement.