Skip to main content

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

p11:00] Door aanpassingen in het netwerk is een deel van de klanten weer online. Het onderzoek loopt nog door en updates plaatsen we hier. Bij sommige klanten is de verbinding inmiddels hersteld, maar de TV Box nog niet. In dit geval is TV Anywhere een alternatief, totdat ook deze verbinding weer hersteld is. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

 

/12:30] We zijn nog steeds hard bezig om de verbinding bij iedereen te herstellen. Zodra we meer weten, plaatsen we direct een update in dit topic.

 

14:15] We ontvangen steeds meer positieve signalen. In de meeste gevallen herstelt de verbinding nu na een herstart van het modem (en eventueel media converter): reset modem. Mocht het bij jou nog niet werken, laat het in dit topic weten. 

 

p16:45] De problemen zijn verholpen! Voor een enkeling kan het zijn dat dit nog niet direct merkbaar is. Het advies is in dat geval om het modem (nogmaals) te resetten. Mocht het dan toch nog niet werken, doorloop dan deze stappen: stappenplan geen internet.

Helpt ook dat niet, maak dan een topic aan op de community, of stuur ons een bericht via Twitter of Facebook (hyperlinks). We helpen je via deze kanalen graag! 

Hoi @pattrick1997,

 

Ik kan met jouw gegevens geen abonnement terugvinden. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) willen sturen? Dan kijk ik meteen wat er aan de hand kan zijn!

Zojuist doet alles het weer 👍🏻


Gisteren om 19.00 uur melding laten aanmaken via de helpdesk, vandaag een afspraak met monteur ingeschoten. Kan niet eerder dan 4-10 geholpen worden


Hi, I have no internet at home (Rotterdam) since yesterday evening. Is the fault fixed already? 


Hallo

 

ik heb sinds vannacht om 01:00 uur al problemen met het internet en tv kan Gewoon niks tot nu aan toe vind echt niet tof en normaal 


Hi, I have no internet at home (Rotterdam) since yesterday evening. Is the fault fixed already? 

>14:15] We are receiving more and more positive signals. In most cases the connection will now be restored after a restart of the modem (and possibly media converter): reset modem. If it still doesn't work for you, let us know in this thread.

 

Have you tried this ?

 


Hi,

 

I don’t have an Internet Connection since last morning. Den Haag Mariahoeve. Tried reboot several times, no luck. Can anyone help to check?

 

Thanks.


Ik kan nog steeds niet tv kijken. Heb al meerdere keren modem en media converter gereset en nog steeds zwart scherm als ik tmobile selecteer. 


Hier in Haarlem nog steeds geen internet en tv


De problemen zijn verholpen! Voor een enkeling kan het zijn dat dit nog niet direct merkbaar is. Het advies is in dat geval om het modem (nogmaals) te resetten. Mocht het dan toch nog niet werken, doorloop dan deze stappen: stappenplan geen internet.

Helpt ook dat niet, maak dan een topic aan op de community, of stuur ons een bericht via Twitter of Facebook (hyperlinks). We helpen je via deze kanalen graag! 

 

 


Hier in Arnhem bij mij thuis werkt alles weer.
Maar wat een drama!
Hoe heeft dit nou weer kunnen ontstaan??!!
Graag wat zorgvuldiger zijn in het vervolg!

Andere vraag, ik heb VDSL over 2 koperdraadjes van T-Mobile. Nu lees ik dat KPN deze lijnen af gaat sluiten in 2023?
Als ik tussentijds niet door T-Mobile overgezet wordt naar glasvezel dan heb ik dus geheel niets meer!!
Hoe gaan jullie dit op tijd oplossen??
Graag duidelijkheid!
Groet, Theo


Toch werkt het hier niet na reset van modem en converter.


Kom net thuis en gelukkig is hier weer alles in orde👍 in Hoensbroek


@koka @Melissa.Alphenaar @Yi999999 @Joyceva @Fred41 @Gerritjan79 

 

Als het na een herstart van modem (én eventuele media converter) nog steeds niet werkt, wil ik jullie vragen om contact op te nemen - maak dan een topic aan op de community, of stuur ons een bericht via Twitter of Facebook (hyperlinks). Op die manier houden we het overzicht!

 

If, after restart of the modem and media converter, the connection isn't restored, I'd like you to contact us through a new topic on our community or Twitter or Facebook (hyperlinks). 

 

@KootenTheo

Op dit moment kan ik hier nog geen uitsluitsel over geven. Dit zal ruim op tijd gecommuniceerd worden als er wijzigingen in je abonnement optreden!

 

Bij deze sluit ik dit topic om het overzicht te bewaren.