We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
Â
p11:00] Door aanpassingen in het netwerk is een deel van de klanten weer online. Het onderzoek loopt nog door en updates plaatsen we hier. Bij sommige klanten is de verbinding inmiddels hersteld, maar de TV Box nog niet. In dit geval is TV Anywhere een alternatief, totdat ook deze verbinding weer hersteld is. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.
Â
/12:30]Â We zijn nog steeds hard bezig om de verbinding bij iedereen te herstellen. Zodra we meer weten, plaatsen we direct een update in dit topic.
Â
14:15] We ontvangen steeds meer positieve signalen. In de meeste gevallen herstelt de verbinding nu na een herstart van het modem (en eventueel media converter):Â reset modem. Mocht het bij jou nog niet werken, laat het in dit topic weten.Â
Â
p16:45]Â De problemen zijn verholpen! Voor een enkeling kan het zijn dat dit nog niet direct merkbaar is. Het advies is in dat geval om het modem (nogmaals) te resetten. Mocht het dan toch nog niet werken, doorloop dan deze stappen: stappenplan geen internet.
Helpt ook dat niet, maak dan een topic aan op de community, of stuur ons een bericht via Twitter of Facebook (hyperlinks). We helpen je via deze kanalen graag!Â