Goedemiddag @Dreunen, slim dat je het aankaart, zo kunnen we alles van de meest actuele updates voorzien. Als ik het goed begrijp, loop je dus vast wanneer je waarschuwingen ontvangt over de certificaten, klopt dat?
Ik ga eens beraadslagen bij collega’s wat hier de precieze werkwijze in is. In ieder geval erg fijn dat je het zelf opgelost hebt met Inbox Zero, bedankt voor het delen van jouw alternatief!
Hallo Jason,
Inmiddels weer geprobeerd om een T-Mobile email te maken, maar lukt nog steeds niet.
Misschien dat iemand een oplossing weet als ik de gegevens geef.
Met gaat om een Android toestel en de M gmail app waarin ik de T-Mobile emailadres wil toevoegen.
Moet keuze maken in:
G Google
Outlook, Hotmail en Live
Yahoo
Exchance en Office365
Overig
Alle geprobeerd zonder resultaat!
Alle beveiligingstype ingevuld zonder resultaat…..
Is er misschien een techneut die me verder kan helpen?
p.s. op een andere App werkt het wel, maar is helaas Engels.
Hi @Dreunen, ik wil je graag laten weten dat ik jouw issue nog eens heb besproken met een collega! Mijn collega gaf aan dat wij jammer genoeg alleen de regulier manier van mail bekijken/invoeren ondersteunen. Dit is via de webbrowser of via je My T-Mobile Thuis omgeving. Als er een andere oplossing voor was, dan had ik die heel graag aan jou meegegeven. Sorry!