Skip to main content

Wanneer ik inlog op ‘thuis’, dan zie ik maar 1 abonnement. Het eerste.

Hoe kom ik bij de andere 2?

Hallo @AstrAir Welkom, welke andere twee bedoel je? De tabbladen boven in wijzen naar je Internet en TV en Telefoon voor Thuis.

Bedoel je Mobile dan heb je een andere inlog nodig!

https://www.t-mobile.nl/login


Ik heb op 3 huisadressen elk een T-Mobile thuis internet abonnement.


Oké maar heb je dan ook 3 x inloggegevens? Elk adres heeft zijn eigen account nodig namelijk.

 


Hallo @AstrAir 

Bij elke thuis abonnement hoort een eigen T-Mobile thuis account dus die zul je dan nog even moeten aanmaken voor de abonnementen waarvoor je nog geen account hebt.


Oké maar heb je dan ook 3 x inloggegevens? Elk adres heeft zijn eigen account nodig namelijk.

 

In de “Welkom bij T-Mobile” email staat:
In deze video zie je wat je allemaal kunt in My T-Mobile Thuis. Of maak hier meteen je account aan. Je hoeft alleen een wachtwoord te kiezen, je gebruikersnaam is je e-mailadres: . 

Geen emailadres dus.


Inloggen My T-Mobile Thuis

Heb je al een wachtwoord aangemaakt? Dan kun je direct inloggen via My T-Mobile Thuis door op onderstaande button te klikken. Vul het contact e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling (bijvoorbeeld een @hotmail.com of @gmail.com e-mailadres) in. Samen met je zelf gekozen wachtwoord.

Dit is nu dus een klus voor klantenservice. Zal ze morgen bellen om de 3 accounts “los” te maken van mijn “emailadres@gmail.com


Goedemorgen @AstrAir  Hopelijk lossen ze het op! Of op de hulp van de moderators wachten. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Groetjes 


Goedemorgen @AstrAir  Hopelijk lossen ze het op! Of op de hulp van de moderators wachten. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Groetjes 

Heb met @Jason al gecommuniceerd hierover. WIP.


Goedemiddag @AstrAir en all, het is opgelost: alle aansluitingen hebben nu een separaat e-mailadres toegewezen gekregen - zoals @AstrAir dat aangaf! 😄


Opgelost! Met dank aan @Jason


@AstrAir Graag gedaan, maar echt geen dank nodig, jij hebt snel actie ondernomen en alles doorgegeven! 😁👍