Wanneer ik inlog op ‘thuis’, dan zie ik maar 1 abonnement. Het eerste.
Hoe kom ik bij de andere 2?
Wanneer ik inlog op ‘thuis’, dan zie ik maar 1 abonnement. Het eerste.
Hoe kom ik bij de andere 2?
Hallo
Bedoel je Mobile dan heb je een andere inlog nodig!
Ik heb op 3 huisadressen elk een T-Mobile thuis internet abonnement.
Oké maar heb je dan ook 3 x inloggegevens? Elk adres heeft zijn eigen account nodig namelijk.
Hallo
Bij elke thuis abonnement hoort een eigen T-Mobile thuis account dus die zul je dan nog even moeten aanmaken voor de abonnementen waarvoor je nog geen account hebt.
Oké maar heb je dan ook 3 x inloggegevens? Elk adres heeft zijn eigen account nodig namelijk.
In de “Welkom bij T-Mobile” email staat:
In deze video zie je wat je allemaal kunt in My T-Mobile Thuis. Of maak hier meteen je account aan. Je hoeft alleen een wachtwoord te kiezen, je gebruikersnaam is je e-mailadres: .
Geen emailadres dus.
Heb je al een wachtwoord aangemaakt? Dan kun je direct inloggen via My T-Mobile Thuis door op onderstaande button te klikken. Vul het contact e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling (bijvoorbeeld een @hotmail.com of @gmail.com e-mailadres) in. Samen met je zelf gekozen wachtwoord.
Dit is nu dus een klus voor klantenservice. Zal ze morgen bellen om de 3 accounts “los” te maken van mijn “emailadres@gmail.com”
Goedemorgen
Groetjes
Goedemorgen
Groetjes
Heb met
Goedemiddag
Opgelost! Met dank aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.