Skip to main content
Beantwoord

Op meerdere adressen een Thuis abonnement onder 1 emailadres

  • March 1, 2022
  • 11 reacties
  • 386 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 16 reacties

Wanneer ik inlog op ‘thuis’, dan zie ik maar 1 abonnement. Het eerste.

Hoe kom ik bij de andere 2?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @AstrAir 

Bij elke thuis abonnement hoort een eigen T-Mobile thuis account dus die zul je dan nog even moeten aanmaken voor de abonnementen waarvoor je nog geen account hebt.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8457 reacties
  • March 1, 2022

Hallo @AstrAir Welkom, welke andere twee bedoel je? De tabbladen boven in wijzen naar je Internet en TV en Telefoon voor Thuis.

Bedoel je Mobile dan heb je een andere inlog nodig!

https://www.t-mobile.nl/login


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • March 1, 2022

Ik heb op 3 huisadressen elk een T-Mobile thuis internet abonnement.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8457 reacties
  • March 1, 2022

Oké maar heb je dan ook 3 x inloggegevens? Elk adres heeft zijn eigen account nodig namelijk.

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23251 reacties
  • Antwoord
  • March 1, 2022

Hallo @AstrAir 

Bij elke thuis abonnement hoort een eigen T-Mobile thuis account dus die zul je dan nog even moeten aanmaken voor de abonnementen waarvoor je nog geen account hebt.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • March 1, 2022

Oké maar heb je dan ook 3 x inloggegevens? Elk adres heeft zijn eigen account nodig namelijk.

 

In de “Welkom bij T-Mobile” email staat:
In deze video zie je wat je allemaal kunt in My T-Mobile Thuis. Of maak hier meteen je account aan. Je hoeft alleen een wachtwoord te kiezen, je gebruikersnaam is je e-mailadres: . 

Geen emailadres dus.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • March 1, 2022

Inloggen My T-Mobile Thuis

Heb je al een wachtwoord aangemaakt? Dan kun je direct inloggen via My T-Mobile Thuis door op onderstaande button te klikken. Vul het contact e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling (bijvoorbeeld een @hotmail.com of @gmail.com e-mailadres) in. Samen met je zelf gekozen wachtwoord.

Dit is nu dus een klus voor klantenservice. Zal ze morgen bellen om de 3 accounts “los” te maken van mijn “emailadres@gmail.com


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8457 reacties
  • March 2, 2022

Goedemorgen @AstrAir  Hopelijk lossen ze het op! Of op de hulp van de moderators wachten. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Groetjes 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • March 2, 2022

Goedemorgen @AstrAir  Hopelijk lossen ze het op! Of op de hulp van de moderators wachten. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Groetjes 

Heb met @Jason al gecommuniceerd hierover. WIP.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Community Manager
  • 11075 reacties
  • March 2, 2022

Goedemiddag @AstrAir en all, het is opgelost: alle aansluitingen hebben nu een separaat e-mailadres toegewezen gekregen - zoals @AstrAir dat aangaf! 😄


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • March 3, 2022

Opgelost! Met dank aan @Jason


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Community Manager
  • 11075 reacties
  • March 3, 2022

@AstrAir Graag gedaan, maar echt geen dank nodig, jij hebt snel actie ondernomen en alles doorgegeven! 😁👍