Skip to main content
Beantwoord

ontevreden over odido

• 27 juli 2024
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

ik wil graag weten wanneer mijn mobiele contract afloopt, ik ben helemaal klaar met odido.

ik ben overgestapt met tv en internet naar kpn en daarom haalt odido 3 gb data weg van mijn mobile contract. dat is de reden dat ik heel gauw van odido af wil. maar nergens kan ik zien waar mijn mobiele contract beëindigd. 

Beste antwoord door eric

Als je inlogt op my-odido of de app staat dat onder "abonnement ". Je kunt ook in je email naar de contract bevestiging kijken. 

Als je door meerdere abonnementen te combineren 3 gb klantvoordeel krijgt vervalt dat als je een abonnement opzegt. Dat is toch niet raar?

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • Antwoord
  • 27 juli 2024

Als je inlogt op my-odido of de app staat dat onder "abonnement ". Je kunt ook in je email naar de contract bevestiging kijken. 

Als je door meerdere abonnementen te combineren 3 gb klantvoordeel krijgt vervalt dat als je een abonnement opzegt. Dat is toch niet raar?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen