Skip to main content

onterechte incasso wifi-punten retour

  • 29 July 2024
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Onterechte incasso ontvangen. Ik ben nu op een vakantie adres buiten Europa, bellen voor mij met de klantenservice is nu niet ongelijk. 
e-mailen laat Odido niet toe, via de chatrobot is drama, een online formulier al ingevuld en nooit reactie ontvangen. Voor mijn vakantie al 2 keer gebeld met de belofte dat het opgelost zou worden en ik geen incasso meer zou krijgen. Nu krijg ik plots een aanmaning die ik binnen 2 weken moet betalen anders volgt er een hogere incasso. Nu is de incasso onterecht en bevestigd (al 2 x voor mijn vakantie) graag een definitieve oplossing a.u.b. want ik krijg nog steeds een verzoek om de incasso te betalen. 

Hoi @Drususlaan55, heel goed dat je aan de bel trekt en sorry dat dit voortduurt, dit ga ik voor eens en voor altijd voor je oplossen! Ik ben druk voor je bezig geweest om alles uit te zoeken en de administratie op orde te krijgen. Om dit probleem op te lossen heb ik de volgende handelingen voor je uitgevoerd:

  • Allereerst heb ik een vergoeding ingediend ter waarde van het volledige bedrag van de Wifi-punten. Je krijgt snel van mij een automatische bevestiging dat wij de € 210,- volledig gaan vergoeden. Voor dit bedrag wordt een creditfactuur opgesteld in augustus.
  • Voor de openstaande rekening van € 210,- heb ik uitstel van betaling geregeld. Hierdoor wordt de rekening pas weer actief in augustus, waardoor de rekening direct weggestreept zal worden met de creditfactuur die ik voor je aan laat maken.

Hierdoor zal je geen woord meer over een openstaande rekening horen, ik zorg ervoor dat alles netjes tegen elkaar wordt weggestreept. Ik zal er ook voor zorgen dat er geen enkele incassokosten in rekening worden gebracht.

Ik wil je nog hartelijk bedanken voor het retourneren en bovenal wil ik je nog een hele fijne vakantie toewensen! 😄


Reageer