Skip to main content

Beste Odido,

 

We dachten eindelijk van jullie gepruts af te zijn na onze overstap na KPN maar helaas blijkt niets minder waar.

Op 29-4-2024 zijn we overgestapt naar KPN. In mei ontvingen wij nog een factuur van 0,84 en dachten daarna klaar te zijn. Tot onze verbazing ontvingen wij op 24-06-2024 een mail dat na een verrekening bleek dat wij nog geld tegoed te hebben van jullie (zonder een specifiek bedrag te noemen) en dat dit automatisch gestort zou worden rond 25-06-2024, tot op heden is er echter geen geld op onze rekening gestort.

Tot onze verbazing hebben wij een factuur ontvangen waarop een correctie voor de factuur juni op staat met als datum 26-06-2024 voor 3,83 en of we dat even binnen 2 weken over willen maken maar zonder te vermelden waarvoor deze correctie specifiek zou zijn gezien we in juni toch al ruim een maand lang geen klant meer zijn.

Gezien het bericht dat we op 24-06-2024 hebben ontvangen en de datum van de correctie vermoedden wij dat jullie onterecht dachten dat wij geld tegoed hadden, dat over wilden maken en direct terug willen vorderen. Gezien er echter nooit geld op onze rekening is gestort ziet het er naar uit dat iemand aan jullie kant te storting heeft gestorneerd maar dat niet fatsoenlijk in jullie systeem heeft verwerkt waardoor wij nu toch nog een brief met verzoek tot terugbetaling hebben ontvangen.

Graag ontvangen wij schriftelijk per post een reactie van jullie met daarin een toelichting op de laatste factuur waarin jullie dan wel bevestigen dat dit bericht inderdaad onterecht is verstuurd, dan wel een specificatie waaruit blijkt waarvoor de kosten zijn die jullie nu nog in rekening willen brengen om deze te verantwoorden.

Het rekeningnummer wat op de factuur staat: MOD EDIT: rekeningnummer verwijderd

Ons klantnummer: MOD EDIT: klantnummer verwijderd

Alle facturen en creditfacturen staan in he my-odido omgeving.  Eventuele terugbetalingen worden inderdaad verrekend met openslaande facturen.  Je zult het in jouw account terugvinden.


Hi @Henk9000, geen zorgen, ik heb het meteen voor je uitgezocht.Het openstaande bedrag van €0,84 is weggestreept met de vergoeding die is aangemaakt als verrekening door het systeem. Er staat dan ook geen bedrag meer open en je hoeft dan ook niks te betalen. Weet je zo voldoende?


Reageer