Hi @dienraat, goed dat je hier contact over opneemt. Ik ben dit gelijk voor je uit gaan zoeken en ik zie dat het opzeggingsverzoek is vast blijven lopen in ons systeem, waardoor de opzegging niet goed doorgevoerd kon worden. Mijn excuses hiervoor. Dit is ook de reden dat je een factuur hebt ontvangen voor een volledige maand en dat je nog geen bericht hebt ontvangen om de apparatuur terug te sturen. Ik heb dit nu gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zullen ervoor gaan zorgen dat het abonnement alsnog op de juiste manier opgezegd gaat worden. Zodra dit geregeld is, zul je hier bericht van ontvangen en krijg je ook een e-mail met de retourinstructies. Wil je me op dat moment weer een berichtje sturen? Dan zorg ik er namelijk voor dat er een vergoeding wordt aangemaakt voor de periode totdat het abonnement daadwerkelijk stopgezet is zodat jij dit niet hoeft te betalen!
Op 25 maart 2024 heb ik mijn thuis abonnement opgezegd, daar heb ik ook een bevestigingsmail van ontvangen. Op 22 april ontving ik eindelijk de instructies om de apparatuur terug te sturen. Op 8 mei heb ik een bevestigingsmail ontvangen dat jullie de modem retour hebben ontvangen.
Nu (25-6) wordt er weer 22,75 Euro voor een thuis abonnement van mijn rekening afgeschreven.
Kunnen jullie dit bedrag teruggestorten?
En kunnen jullie dit nu eindelijk goed administratief afhandelen?
Hartelijk dank voor jullie medewerking.
Ik zie het inderdaad @dienraat, mijn excuses! Deze rekening komt omdat de opzegging te laat is doorgelopen. Dat is een fout aan onze kant. Ik heb het bedrag dan ook meteen vergoed. Ik kan er niet voor zorgen dat deze rekening wegvalt. Zou je de rekening nu betaald willen houden? Dan storten wij dit bedrag eind juli weer op de rekening, dat is onze eerst volgende billings ronde. Ontzettend bedankt en nogmaals sorry voor het ongemak!