Beantwoord

Onterechte factuur ontvangen na opzegging

  • 18 April 2024
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Op 25 maart 2024 heb ik mijn thuis abonnement opgezegd, daar heb ik ook een bevestigingsmail van ontvangen. Daarin staat ook dat ik nog een aparte zou ontvangen over het terugsturen van de apparatuur, die heb ik nog niet ontvangen.

In die mail staat ook dat ik alleen hoef te betalen voor de periode dat het abonnement actief was, omdat ik binnen 14 dagen heb opgezegd. Toch heb ik nu een factuur ontvangen voor de periode t/m april 2024.

Ik wil graag dat deze factuur wordt gecrediteerd en ik wil graag per e-mail de instructies ontvangen voor het retour sturen van de apparatuur.

Kan iemand mij hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 19 April 2024, 11:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @dienraat, goed dat je hier contact over opneemt. Ik ben dit gelijk voor je uit gaan zoeken en ik zie dat het opzeggingsverzoek is vast blijven lopen in ons systeem, waardoor de opzegging niet goed doorgevoerd kon worden. Mijn excuses hiervoor. Dit is ook de reden dat je een factuur hebt ontvangen voor een volledige maand en dat je nog geen bericht hebt ontvangen om de apparatuur terug te sturen. Ik heb dit nu gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zullen ervoor gaan zorgen dat het abonnement alsnog op de juiste manier opgezegd gaat worden. Zodra dit geregeld is, zul je hier bericht van ontvangen en krijg je ook een e-mail met de retourinstructies. Wil je me op dat moment weer een berichtje sturen? Dan zorg ik er namelijk voor dat er een vergoeding wordt aangemaakt voor de periode totdat het abonnement daadwerkelijk stopgezet is zodat jij dit niet hoeft te betalen! 

Reageer