Vroegtijdig beeindigen abonement,
ik had opgezegd wegens niet goed functioneren van mijn internet snelheid, er is tot mij ook nog is een tweede modem gestuurd waardoor het nog steeds niet naar behoren werkt, gebeld en er werdt een case aangemaakt en tot mijn verbazing de dag erop probleem opgelost volgens t-mobile (mailtje dus) ik kookte had al bijna dagelijks aan de telefoon gehangen, wat ook nog is het geval was dat ik het contact aan was gegaan november 2022, vervolgens galsfiber aangelgd in februari en pas de aansluiting vondt pas plaats in juni, tot mijn verbazing was zelfs ook niet mijn oude provider opgezegd wat ik toen afgesproken had in november 2022 door de verkoop aan de deur, dus ik heb nog dubbele kosten gehad 4 maanden lang, ik heb uiteindelijk opgezegd in 16-augustus en hierbij was ook gelijk afgesproken dat 64,95 van ziggo zou verrekend worden met de opzegging en zou ik totaal nog 20.- betalen met de aftrek van de 4 maanden, opzegservice zou geregeld zijn volgens de verkoop aan de deur, ook maandelijks opzegbaar ook aan mij verteld, heb vandaag 4 keer weer aan de telefoon gehangen met odido maar kom nergens doorheen, 206.- euro willen ze hebben maar sorry odido dat is buiten de afspraak om van wat ik gemaakt heb, na aanleiding van mijn laatste gesprek vanavond om 18:00 is me weer verteld dat het weer voorgesteld gaat worden aan afdeling verkoop om te kijken of het anders geregeld kan worden, toch super vreemd hoor terwijl ik al een afspraak gemaakt had qua afkoopsom, verrekenen van ziggo 4 maanden en nog de 20.- euro, ze blijven bij de 206.- euro, ben ik nou gek of zo, alles maar ook alles gaat langs elkaar heen bij odido/t-mobile, zo jammer dat je gewoon in de maling genomen wordt, oh ja blijven loont zeggen ze is het spreekwoord, nou echt niet je wordt met allerlei beloftes binnengehaald maar afspraken nakomen ho maar, daarbij heb ik thuis 3 mobiele abonnementen lopen en daar geen klachten over heb verders, hoop dat er toch iets opgelost wordt met de internet opzegging en afkoopsom met wat er afgesproken is