Skip to main content

Onterecht! weer een Mail over niet ontvangen wifipunt

Helaas ondanks de belofte dat het geregeld was na eerder telefonisch contact 12-4-'25, de eerste mail omtrent het niet ontvangen van een wifipunt, krijgen wij weer een mail????

Het pakket is met de toegestuurde QR code opgestuurd! 3STML010515914 

Pakket is 1April al ontvangen.  Met 2 wifipunten 1 ervan nog nieuw in de doos! En zelf de router incl alle toebehoren wat achteraf niet eens nodig was! 

12 april direct na de mail contact opgenomen, doorverbonden naar een dame die direct kon aangeven dat wel degelijk er 2 wifipunten gemeld staan als ontvangen.  

Het zou geregeld worden, en  zouden er niets meer over vernemen. 

Hoe is het dan mogelijk nu alsnog weer een mail te ontvangen over een niet ontvangen aparaat???? 

Wij zien dan ook graag dat dit per omgaande  nu correct geregeld/vermeld word.

Uitgelichte reactie

21 april 2025

Goedemiddag ​@tanja83. ik schrik ontzettend van je bericht en dit is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. Geen zorgen! Ik heb het heft meteen in eigen handen genomen. Ik zie dat je alles netjes retour hebt gestuurd en ik waardeer deze moeite ontzettend. Daarom heb ik de zending nu handmatig afgemeld. Het is bij deze geregeld en je kan dit nu achter je laten. Wij zullen niet meer om de retour vragen. Jouw stuk heb jij netjes gedaan zoals wij vroegen, dus beter om dit meteen zo af te handelen. Voor nu wens ik je nog een hele fijne 2e paasdag toe. 

2 reacties

Diego van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 13 reacties
  • 21 april 2025

Goedemiddag ​@tanja83. ik schrik ontzettend van je bericht en dit is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. Geen zorgen! Ik heb het heft meteen in eigen handen genomen. Ik zie dat je alles netjes retour hebt gestuurd en ik waardeer deze moeite ontzettend. Daarom heb ik de zending nu handmatig afgemeld. Het is bij deze geregeld en je kan dit nu achter je laten. Wij zullen niet meer om de retour vragen. Jouw stuk heb jij netjes gedaan zoals wij vroegen, dus beter om dit meteen zo af te handelen. Voor nu wens ik je nog een hele fijne 2e paasdag toe. 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 21 april 2025
diegovanodido schreef:

Hoi Diego

Dank voor je berichtje hier op deze dag.

Fijn dat ook jij kan beamen dat we wel alles al retour hebben gestuurd.  En je het voor ons in orde maakt! 

Is er een mogelijkheid om dit ook per mail een bevestiging van te ontvangen? 

Ook nog een hele fijne dag toegewenst! 

Mvg Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen