Hoi @tmobp13,
Bedankt dat je ook de screenshot toe kon voegen, dit staat natuurlijk op losse schroeven!
Het klopt inderdaad wat @Waqqas schrijft: op dit moment is er inderdaad een opzegtermijn van 12 maanden voor TV en Vast Bellen. Daartegen vind ik ook dat het niet duidelijk is aangegeven in jouw My T-Mobile Thuis omgeving. Ik spring graag voor je in de bres om dit helemaal voor je recht te zetten en kortgeleden heb je van mij een email ontvangen dat ik het bedrag van € 59,59 volledig voor je ga vergoeden.
Achter de schermen hebben wij al de factuur van november opgesteld en daarom zal je het bedrag terugvinden op de factuur van december. Omdat het bedrag eerst verwerkt zal worden met de abonnementskosten van december en pas daarna met het nog openstaande bedrag zal het openstaande bedrag als volgt bedragen:
Verrekening factuur december: € 30,70 - € 59,59 = - € 28,89
Openstaand bedrag: € 87,79 - € 28,89 = € 58,90
Het nog openstaande bedrag van € 58,90 is eigenlijk een combinatie van de abonnementskosten van oktober namelijk € 28,20 en december namelijk € 30,70. Voor dit openstaande bedrag voeren wij géén incasso meer uit. Graag zou ik je daarom willen aanraden om dit bedrag handmatig over te maken naar:
- Naam: T-Mobile Thuis
- Rekeningnummer: NL95 COBA 0637 0559 34
Vermeld hierbij graag je factuurnummer. Omdat dit een openbaar topic is kan ik je factuurnummer hier niet delen. Je kan deze ook terugvinden in jouw My T-Mobile Thuis account door de factuur van oktober te openen onder het kopje ‘Rekeningen’, ook te vinden via deze link: Rekeningen.
Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze gerust. In de tussentijd ga ik er achteraan om deze tekst aan te laten passen. Ik wil je bedanken voor het melden en hopelijk heb ik hiermee alles recht voor je kunnen zetten!