Skip to main content
Beantwoord

Onmogelijk om internet op oude adres op te zeggen

• 24 april 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Eind november 2024 ben ik verhuisd naar mijn nieuwe adres. Vervolgens heb ik op mijn nieuwe adres vast internet aangevraagd en gevraagd of op mijn oude adres het vaste internet nog even door kon gaan. Op 11 maart heb ik telefonisch contact opgenomen met Odido om het vaste internet op het oude adres op te zeggen. Alles zou netjes worden geregeld.

Op 27 maart krijg ik gewoon een nieuwe factuur binnen. Ik heb contact opgenomen en het is onmogelijk om mijn vaste internet op het oude adres op te zeggen. Toen weer contact opgenomen via een contactformulier op 31 maart. Geen reactie. Nu weer op 22 april en op 23 april weer gebeld. Nu zou het gaan via een manager en daar heb ik nog steeds niet van gehoord.

Dan maar een nieuw account aanmaken met het oude adres..maar nu mag ik opzeggen via 24 april Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We zijn inmiddels al meer dan een maand verder en mijn geduld begint op te raken.

Graag hoor ik van Odido dat de oude aansluiting per 11 maart 2025 is opgezegd en dat er verder niet meer wordt geincasseerd voor dat opgezegde internet.

De nieuwe aansluiting is perfect...dus het is echt alleen dat laatste restje op het oude adres dat zorgt voor een hoop ellende.

Alvast hartelijk dank voor uw reactie.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@DonaldHV, dankjewel dat je dit hier zo uitgebreid deelt en wat goed om te lezen dat je nieuwe aansluiting in ieder geval helemaal naar wens is! Wat betreft het opzeggen van je oude abonnement: op dit moment kunnen wij via de Community geen opzeggingen voor je verwerken of laten uitvoeren. Dit moet, vanuit veiligheid en controle, altijd direct via onze klantenservice. Ik begrijp dat je hier al eerder contact over hebt gehad en daarom wil ik je adviseren om dit nog één keer telefonisch met hen te bespreken. Zo kan er direct in je dossier gekeken worden en kunnen zij dit netjes voor je afronden.

Je bereikt onze klantenservice via 0800 0092. Geef daar vooral aan wat je tot nu toe al hebt ondernomen en wanneer je de oorspronkelijke opzegging hebt doorgegeven, dan kunnen mijn collega’s het direct goed nakijken en je verder helpen.

Ik hoop dat het hiermee snel geregeld is en je je verder alleen nog hoeft te focussen op het genieten van je nieuwe aansluiting. Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het natuurlijk graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13921 reacties
  • Antwoord
  • 25 april 2025

Hey ​@DonaldHV, dankjewel dat je dit hier zo uitgebreid deelt en wat goed om te lezen dat je nieuwe aansluiting in ieder geval helemaal naar wens is! Wat betreft het opzeggen van je oude abonnement: op dit moment kunnen wij via de Community geen opzeggingen voor je verwerken of laten uitvoeren. Dit moet, vanuit veiligheid en controle, altijd direct via onze klantenservice. Ik begrijp dat je hier al eerder contact over hebt gehad en daarom wil ik je adviseren om dit nog één keer telefonisch met hen te bespreken. Zo kan er direct in je dossier gekeken worden en kunnen zij dit netjes voor je afronden.

Je bereikt onze klantenservice via 0800 0092. Geef daar vooral aan wat je tot nu toe al hebt ondernomen en wanneer je de oorspronkelijke opzegging hebt doorgegeven, dan kunnen mijn collega’s het direct goed nakijken en je verder helpen.

Ik hoop dat het hiermee snel geregeld is en je je verder alleen nog hoeft te focussen op het genieten van je nieuwe aansluiting. Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het natuurlijk graag!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen