Eind november 2024 ben ik verhuisd naar mijn nieuwe adres. Vervolgens heb ik op mijn nieuwe adres vast internet aangevraagd en gevraagd of op mijn oude adres het vaste internet nog even door kon gaan. Op 11 maart heb ik telefonisch contact opgenomen met Odido om het vaste internet op het oude adres op te zeggen. Alles zou netjes worden geregeld.
Op 27 maart krijg ik gewoon een nieuwe factuur binnen. Ik heb contact opgenomen en het is onmogelijk om mijn vaste internet op het oude adres op te zeggen. Toen weer contact opgenomen via een contactformulier op 31 maart. Geen reactie. Nu weer op 22 april en op 23 april weer gebeld. Nu zou het gaan via een manager en daar heb ik nog steeds niet van gehoord.
Dan maar een nieuw account aanmaken met het oude adres..maar nu mag ik opzeggen via 24 april Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We zijn inmiddels al meer dan een maand verder en mijn geduld begint op te raken.
Graag hoor ik van Odido dat de oude aansluiting per 11 maart 2025 is opgezegd en dat er verder niet meer wordt geincasseerd voor dat opgezegde internet.
De nieuwe aansluiting is perfect...dus het is echt alleen dat laatste restje op het oude adres dat zorgt voor een hoop ellende.
Alvast hartelijk dank voor uw reactie.