Skip to main content

Onmogelijk Contact klantenservice hulp?

  • 18 July 2024
  • 8 reacties
  • 89 Bekeken

Beste,

Ik vraag me serieus af wat er is gebeurd met de klantenservice, toen ik voor het eerst contract afsloot toen nog t-mobile waren er geen problemen om contact te krijgen met klantenservice.

Nu is het niet alleen hopeloos maar gewoon onmogelijk.

Ik hoop dan ook dat ik hier eventueel geholpen kan worden, waarbij ik de benodigde contactgegevens ontvang zodat ik mijn zaken kan regelen.

Gezien volgende niet werk.

  • Chat niemand aanwezig, doorverwezen telefoon of Community.
  • Telefoon is medisch gezien geen optie.

De Wet Toegankelijkheid is hier heel duidelijk in, er dient altijd een contactVorm te worden aangeboden, waar betreffend persoon ook gebruik van kan maken volgens diegenes mogelijkheden.

Gezien telefonisch dus geen optie is, heb ik een mailadres nodig zodat ik met klantenservice kan communiceren.
Vooral gezien Chat nooit personen aanwezig zijn, daar word standaard 24/7 verwezen naar Telefoon en de Community, en voldoet dan ook niet.

 

Ik hoop dat ik snel de benodigde informatie hier kan krijgen, gezien het wel belangrijk is.
Mijn persoonsgegevens kloppen namelijk niet van mijn Contract, waardoor die echt moeten worden gecorrigeerd.

 

mvg

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Tigers Welkom.

Je wordt hier altijd netjes geholpen (ook op Facebook en Twitter staan ze elke dag paraat) 

Lees mijn onderschrift en zet je klantennummer in je account.

De moderators helpen je (morgen) als je aan de beurt bent verder en hopelijk lossen ze het voor je op!

Fijne avond.

Reputatie 1

Beste @Tigers Welkom.

Je wordt hier altijd netjes geholpen (ook op Facebook en Twitter staan ze elke dag paraat) 

Lees mijn onderschrift en zet je klantennummer in je account.

De moderators helpen je (morgen) als je aan de beurt bent verder en hopelijk lossen ze het voor je op!

Fijne avond.

Beste @Cristien,

Bedankt voor dereactie, ik heb  mijn klantnummers bij mijn Profiel ingevuld.
Het klopt word over het algemeen hier altijd netjes geholpen.

Echter neemt dat natuurlijk niet weg dat dit niet hetzelfde is, ik word nu niet in de gelegenheid gesteld tot direct contact, en dat is wel iets wat aanwezig zou moeten zijn.

Ik hoop dat u ook begrijpt wat ik hiermee bedoel.

groetjes en een fijne avond

Reputatie 7
Badge +14

Er is zeker ool direct contact met een moderator,  alleen met uitgesteld antwoord... morgen zijn ze er weer.

Reputatie 1

Er is zeker ool direct contact met een moderator,  alleen met uitgesteld antwoord... morgen zijn ze er weer.

Beste Eric,

Bedankt voor de reactie,

Even om te verduidelijken,

wat u bedoeld t.a.v. contact Moderator betreft “Rechtstreeks” contact.
Maar dit is helaas niet waar mijn vraag op is gedoeld.

Dit betreft “Direct” contact, hiermee word bedoeld/verstaan overeenkomen danwel gelijkgesteld aan “Chat/Telefonisch”. Het gaat dus om waarbij men direct reactie ontvangt, danwel een ggesprek kan voeren alleen dan digitaal. (whatsapp is hier b.v. ook een voorbeeld van of via Zoom etc.) het is niet erg als de ander pratend communiceerd zolang ik maar in de gelegenheid ben via chatfunctie terug te reageren, gezien vocaal geen optie is.

Gewoon even om de situatie en mijn intentie waar de vraag op doelt duidelijker te maken.😊

 

Reputatie 7
Badge +14

Je uit hier een boel juridische termen en statements. Dat mag uiteraard,  maar op het forum is er geen 1:1 chat met moderators.  Dat gaat via topics, posts en Private Message berichten. Meer zoals email snelheid dus. 

Ondanks jouw verwachtingen geef ik even aan wat je hier kunt verwachten.  Als dat iets anders is, dan is dit niet het juiste kanaal.

Reputatie 1

Je uit hier een boel juridische termen en statements. Dat mag uiteraard,  maar op het forum is er geen 1:1 chat met moderators.  Dat gaat via topics, posts en Private Message berichten. Meer zoals email snelheid dus. 

Ondanks jouw verwachtingen geef ik even aan wat je hier kunt verwachten.  Als dat iets anders is, dan is dit niet het juiste kanaal.

@eric Blijkbaar begrijp je niet wat ik aangeef, dit is prima maar vraag er dan naar in plaats van met een aangevallen houding reageren.
Als ik daadwerkelijk Juridische termen en statements zou uiten, dan had het er wel heel anders uitgezien.

Aan dit soort reacties heb ik dan ook totaal niets, en worden als zeer ongepast ervaren. 
Zodoende verzoek ik je dan ook verder mijn topic met rust te laten

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @Tigers 

Allereerst mijn oprechte excuses dat je er via de chat/telefonisch niet doorheen komt. Uiteraard help ik je graag verder bij het beantwoorden van jouw vragen. Als je je meer comfortabel voelt om deze vragen in een privébericht te sturen, snap ik dat helemaal. Je bent van harte welkom. Ik sta klaar om je verder te helpen! 

 

Reputatie 1

Welkom op onze community! @Tigers 

Allereerst mijn oprechte excuses dat je er via de chat/telefonisch niet doorheen komt. Uiteraard help ik je graag verder bij het beantwoorden van jouw vragen. Als je je meer comfortabel voelt om deze vragen in een privébericht te sturen, snap ik dat helemaal. Je bent van harte welkom. Ik sta klaar om je verder te helpen! 

 

Ik heb u een privebericht gestuurd

 

Reageer