Beste,
Ik vraag me serieus af wat er is gebeurd met de klantenservice, toen ik voor het eerst contract afsloot toen nog t-mobile waren er geen problemen om contact te krijgen met klantenservice.
Nu is het niet alleen hopeloos maar gewoon onmogelijk.
Ik hoop dan ook dat ik hier eventueel geholpen kan worden, waarbij ik de benodigde contactgegevens ontvang zodat ik mijn zaken kan regelen.
Gezien volgende niet werk.
- Chat niemand aanwezig, doorverwezen telefoon of Community.
- Telefoon is medisch gezien geen optie.
De Wet Toegankelijkheid is hier heel duidelijk in, er dient altijd een contactVorm te worden aangeboden, waar betreffend persoon ook gebruik van kan maken volgens diegenes mogelijkheden.
Gezien telefonisch dus geen optie is, heb ik een mailadres nodig zodat ik met klantenservice kan communiceren.
Vooral gezien Chat nooit personen aanwezig zijn, daar word standaard 24/7 verwezen naar Telefoon en de Community, en voldoet dan ook niet.
Ik hoop dat ik snel de benodigde informatie hier kan krijgen, gezien het wel belangrijk is.
Mijn persoonsgegevens kloppen namelijk niet van mijn Contract, waardoor die echt moeten worden gecorrigeerd.
mvg