Skip to main content

Goedemiddag, is het mogelijk om online je abonnement te verlengen met uiteraard korting? Dat krijgen nieuwe klanten namelijk ook.

Ik wil namelijk best verlengen als daar wat tegenover staat, maar heb geen zin om een uur met een medewerker te bellen. Anders kijk ik namelijk graag verder, online overstappen is namelijk wel eenvoudig makkelijk te regelen 😀

Groeten marien

Hoi @ajaxrosenberg ,

De markt in Nederland is veranderd. Nieuwe klanten worden met gigantische kortingen gelokt.  Zeg maar onder de kostprijs.  Als je éénmaal hiervan geprofiteerd hebt dan betaal je het normale maandbedrag en wordt je na het eerste jaar contract vrij. Verlengen kan/hoeft dus niet meer. Je kunt wel online in je my-odido omgeving snelheid aanpassen tv /bel pakketten toevoegen of juist weghalen om kosten te besparen.


@ajaxrosenberg Wat leuk dat je erover nadenkt om te verlengen! Voor het internetabonnement is dit niet mogelijk om online te verlengen. Dit is alleen mogelijk via onze sales afdeling op 0800 0092 voor een mooie verlengkorting. Hopelijk wordt deze optie om online te verlengen wel mogelijk in de toekomst!


Reageer