Skip to main content

3 november extra tvpakket besteld en tot op heden nog steeds in behandeling. Waarom duurt dit zo lang, voorheen was het zo gefixed

Hoi @Ray van Coevorden,

Welkom op de Community!

Kun je kijken in je gegevens op Mijn Odido of er bij je Internet + TV-abonnement een telefoonnummer bekend is? Ik hoor je denken: “Wat heeft een telefoonnummer met mijn TV-pakket te maken?”, maar ik lees hier vaker dat bestellingen op dit punt blijven hangen, vandaar deze suggestie. Lukt het zo?


Mijn mobiele telefoonnummer is aan het abonnement gekoppeld.


@Ray van Coevorden Dan is er iets anders aan de hand en zal een moderator ernaar moeten kijken. Ze reageren hier vanzelf, maar houd er i.v.m. het weekend rekening mee dat het maandag wordt.


Hoi @Ray van Coevorden, geen zorgen! Ik kan dit meteen in orde maken. Hiervoor heb ik inderdaad jouw telefoonnummer nodig. Kun je dit in een privébericht naar mij sturen? Dan ga ik direct aan de slag! 😊 Groetjes, Ishana


Hoi @Ray van Coevorden, super bedankt voor je gegevens! Ik heb het meteen in orde gemaakt en al je bestellingen lopen nu door. Fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana


Reageer