Skip to main content

Hoi,

Na een jaar toch opgestapt bij Odido.  24-9 opgezegd en 8-11 overgestapt.

Overstap naar KPN is netjes 1 op 1 afgehandeld, geen klachten hierover.

Echter, gezien de vele topics hier over het retourneren van de apparatuur, heb ik nog een opmerking.

Ik heb een laatste mail gehad dat mijn vertrek bij Odido rond is, hier staat niets in over retourneren.

In de voorlaatste mail stond dat ik een bericht kon verwachten over het retourneren.

Nu keek ik net even op mijn Odido en daar staat letterlijk 

“Apparatuur inleveren

Je oude apparatuur kan je inleveren bij een inleverpunt voor kleine elektronica. Zo wordt het milieuvriendelijk verwerkt. Je mag je apparatuur ook houden.”

Geen probleem, ik wil graag even langs de milieustraat, ware het niet dat ik een T56 + Amino Aria7X heb, beide nog goed spul. Wat te doen hiermee?

• Tevens is dit bericht een reminder voor het geval dat Odido plots een reclamatie gaat sturen voor bovenstaande apparatuur.

Hallo @pvh23 

Als het goed is heb je een email ontvangen met instructies om het apparatuur te retourneren, Controleer ook de ongewenste map.

Niks in spam, enkel de volgende

op 24 september; Informatie over het terugsturen van je apparatuur
Je ontvangt een aantal dagen voordat je abonnement stopt een e-mail met retourinstructies. Hierin vind je meer informatie over het terugsturen van je apparatuur.

ook 24 september; mailtje “jammer dat je ons gaat verlaten” Hierna nog een paar reclame mailtjes.

Ik ga er nog steeds vanuit dat ik het spul mag weggooien, echter wel een beetje zonde. Of ik kan ze op de bekende manier terug sturen?

@pvh23

Het apparatuur moet wel terug, doe je dat niet dan krijg je een boete.

Stop het apparatuur in een doos met een briefje erbij waarop je gegevens staan. Breng het pakketje naar een DHL punt en geef aan dat het pakketje naar Odido Retouren moet.

@pvh23 

Reageer