Skip to main content

Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

186 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 december 2022

Hier in Zwolle (8017) hetzelfde probleem als velen in Lelystad. De huawei mediaconverter knippert rood met LOS. Probleem speelt sinds gistermiddag. Ik heb zowel de converter als de router al meerdere keren herstart. Er zou precies nu onderhoud verricht worden. Is er iets mis gegaan?


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 8 december 2022
StephanP schreef:

Hier in Zwolle (8017) hetzelfde probleem als velen in Lelystad. De huawei mediaconverter knippert rood met LOS. Probleem speelt sinds gistermiddag. Ik heb zowel de converter als de router al meerdere keren herstart. Er zou precies nu onderhoud verricht worden. Is er iets mis gegaan?

 

als het morgen nog zo is dan direct contact opnemen met T-Mobile, laat ze maar weer een monteur die kant op sturen.. dan zal er waarschijnlijk wat kabeltjes verkeerd geplaatst zijn… ik had vorige week dit probleem, dinsdag verholpen.. dus idd wat kabeltjes omgedraaid want de monteur ging direct naar de centrale na het horen van mijn verhaal aan de telefoon.. en dan sinds vanochtend weer direct raak… maar ik zie ook veel mensen in Lelystad die dus wel weer internet hebben.. dus denk dat de storing wel voorbij is.. maar gewoon verkeerd in de centrale is. 


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 8 december 2022

Vanaf 12:30 uur  zonder TV, Internet en vast bellen.

Héél vervelend!

Ik mis vanavond vooral mijn tv.

Ik hoop zó dat het nu héél snel opgelost wordt.

Net een maand bij T-Mobile i.v.m. glasvezelnetwerk, ik zou veel minder storingen krijgen dan bij Tele2....nou dat is NIET waar.


  • is een King Poster
  • 93 reacties
  • 8 december 2022

Het wordt met de dag slechter bij T-Mobile. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 december 2022

8913 ook al de hele dag geen internet..


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 december 2022

Al sinds vorige nacht geen internet meer, ik draai late diensten dus dit is mijn ontspan moment, als dit morgen nog is ga ik maar is aan ziggo vragen wat voor aanbieding ze hebben

 

3317BM


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 december 2022
karel b schreef:

Nog steeds geen Wiffi, internet, tv, verwarming etcetera heb alle stappen onder nomen niets lukt, MAAR HET 3E LAMPJE VAN LINKS BRAND ROOD OP MIJN ZYXEL MODEM, T 50, ROOD HELE TIJD WAAR STAAT HET VOOR EN HOE LOS IK DIT OP groetjes Karel Berger FNV Overheid kaberger@t-mobilethuis.nl 

 

Ik heb exact hetzelfde. Drama, al 24 uur niks qua internet, WiFi, etc. Zit hier in de kou, T-mobile mag echt gaan compenseren hiervoor


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 december 2022

Na zet ik modem uit en trek de stekker eruit voor 30 seconden, heb ik de internet verbinding terug.


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 december 2022

Zijn er nog mensen die vanaf gisteren geen internet ect hebben? Ik heb nog steeds geen internet ect. Vanmorgen nog alles gereset. Was even benieuwd naar.

Pc 8223


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 december 2022

Vandaag tweede keer contact met Tmobile. Deze keer ook stekker uit het grijze kastje met zes kleine lampjes in de meterkast (of in de woonkamer). En ook stekker uit het witte kastje. Zo'n 10 secondes. Toen grijze kastje weer aan, als lampjes branden ook witte kastje aan. Toen werkte alles weer! (Lampje wordt nog paar seconde rood maar springt dan op groen.)


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 9 december 2022

Hi allemaal, ontzettend bedankt voor al jullie meldingen en excuses voor het ongemak! Ik kan gelukkig mededelen dat het issue van gisteren is opgelost. Ervaart iedereen dit inmiddels ook? Wel zien we dat enkele klanten in Lelystad nog offline zijn. Hiervoor is zojuist de netwerkbeheerder aangestuurd, want hier lijkt sprake te zijn van een kabelbreuk. Dit gaan we dus ook zo snel mogelijk verhelpen. 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 9 december 2022
Oceamborn schreef:

Zijn er nog mensen die vanaf gisteren geen internet ect hebben? Ik heb nog steeds geen internet ect. Vanmorgen nog alles gereset. Was even benieuwd naar.

Pc 8223

Hier ook.. 8223 oftewel Lelystad.. 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 9 december 2022
Lisa schreef:

Hi allemaal, ontzettend bedankt voor al jullie meldingen en excuses voor het ongemak! Ik kan gelukkig mededelen dat het issue van gisteren is opgelost. Ervaart iedereen dit inmiddels ook? Wel zien we dat enkele klanten in Lelystad nog offline zijn. Hiervoor is zojuist de netwerkbeheerder aangestuurd, want hier lijkt sprake te zijn van een kabelbreuk. Dit gaan we dus ook zo snel mogelijk verhelpen. 


Hi Lisa, word het probleem dan opgelost of moet ik aan de telefoon zitten met tmobile of een afspraak met de monteur te gaan maken ? 
 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 9 december 2022

Ik heb nog steeds geen internet en tv in Utrecht. Lampje van internet op modem kleurt rood en heb al duizend keer gereset.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 december 2022

Regio Eindhoven ook nog geen internet. Zojuist met tmobile gebeld.

 

Melding is doorgezet maar technische dienst en een oplossing kon wel een week duren...


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 december 2022
Slara schreef:

Ik heb nog steeds geen internet en tv in Utrecht. Lampje van internet op modem kleurt rood en heb al duizend keer gereset.

Hier in Bilthoven ook geen internet nog. Modem is rood. T-Mobile wilt geen monteur langs sturen? Heel apart… Als zij een dienst leveren dat niet werkt moeten ze het toch oplossen?


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 9 december 2022
WesselKoning schreef:
Slara schreef:

Ik heb nog steeds geen internet en tv in Utrecht. Lampje van internet op modem kleurt rood en heb al duizend keer gereset.

Hier in Bilthoven ook geen internet nog. Modem is rood. T-Mobile wilt geen monteur langs sturen? Heel apart… Als zij een dienst leveren dat niet werkt moeten ze het toch oplossen?

Inderdaad zeer apart.. en er wordt ook totaal niet goed over gecommuniceerd. Zet het in het nieuws oid. Nu weten veel mensen niet waar ze aan toe zijn. En als ik zo de reactie van Aschurer hierboven lees, word ik ook niet blij. Een week? 


  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 9 december 2022

Ik zit al sinds vorige week dinsdag (29-11) zonder vast internet en T-Mobile heeft het helaas nog niet opgelost. Hebben meer mensen last van zulke lange storingen?

Er wordt gezegd dat er een stoorzender buitenshuis is, maar er is geen enkele indicatie over hoelang dit kan duren...


  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 9 december 2022
Aschurer schreef:

Regio Eindhoven ook nog geen internet. Zojuist met tmobile gebeld.

 

Melding is doorgezet maar technische dienst en een oplossing kon wel een week duren...

Ik heb vanaf 29-11 al geen internet en heb toen dezelfde mededeling gekregen. Hoop dat het bij jou sneller opgelost is.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 9 december 2022

Nog steeds geen internet, Lelystad. 8231 Lelystad. Storingsmonteur kan pas over een week. Vrees dat ik onder het kabel breuk gebied val? Eerst wel internet. Toen geen WiFi. Nu WiFi. Geen internet. Denk dat hier nog een update over volgt? @Lisa 

Anders pech. Week geen internet. Kan ook niet hotspotten met laptop. Chill. Vooral als je thuis werkt.


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 9 december 2022

@MarkLelystad

Ik heb vanaf gisteren ook geen verbinding meer, geen tv, internet en vast bellen. 

De monteur komt pas 19 december, te gek voor woorden. ☹

Héél vervelend.

Mijn postcode is 8223 Lelystad 


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 9 december 2022

@Superboos 

Ik heb postcode 8223

Ook vanaf gisteren totaal geen verbinding.

Het rode lampje blijft branden.

In de meterkast knippert het rode lampje langzaam.

Afspraak pas 19 december 🙈


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 9 december 2022

@Lisa T-Mobile 

Is er al wat meer bekend over een kabelbreuk en het verhelpen daarvan?

We willen graag op de hoogte gehouden worden.

En heel graag weer gebruik kunnen maken van T-Mobile Thuis!

Fijn hoor glasvezelnetwerk, not.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 9 december 2022

Kreeg via Twitter de update dat de monteur geen zin heeft. Het probleem is buitens huis. ‘Ze werken er keihard aan’. Indicatie kan niet gegeven worden. Dus denk dat je het dit weekend sowieso kan vergeten. 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 9 december 2022
De4Jongens schreef:

@Superboos

Ik heb postcode 8223

Ook vanaf gisteren totaal geen verbinding.

Het rode lampje blijft branden.

In de meterkast knippert het rode lampje langzaam.

Afspraak pas 19 december 🙈

Precies hetzelfde, heb direct een afspraak met de monteur gemaakt.. ook pas 19 december.. het helpt ook guidion te bellen rechtstreeks, kijken of je de afspraak kan vervroegen.. is mij gelukt en het is nu verplaatst naar de 12e.. vooral als je zegt dat er alleen iemand naar de centrale moet om even een “kabeltje te verwisselen” 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen